ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشخصات سخت افزاری مک بوک پروهای رتینای ۱۳ و ۱۵ اینچی خود را به روز رسانی کرد

اپل چند لحظه ی پیش مک بوک پروهای مجهز به نمایشگر رتینا را به روز رسانی نمود و در نگاه اول به نظر می رسد بدون رخ دادن تغییری ظاهری در این لپ تاپها به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۱

اپل چند لحظه ی پیش مک بوک پروهای مجهز به نمایشگر رتینا را به روز رسانی نمود و در نگاه اول به نظر می رسد بدون رخ دادن تغییری ظاهری در این لپ تاپها به آنها پردازنده های سریعتر و حافظه ی رم بیشتری اضافه گردیده و البته در مورد مدل ۱۵ اینچی کاهش قیمت نیز اعمال شده است.

درست وقتی که به زمان بازگشت به مدارس در امریکا نزدیک می شویم، شاهد ۳ مدل به روز شده ی ۱۳ اینچی و دو مدل ۱۵ اینچی از مک بوک پروهای رتینا هستیم و بر روی آنها پردازنده های i7 و i5 هاسول اینتل سوار گردیده است. ارزان ترین مدل ۱۳ اینچی اکنون دارای یک پردازنده ی Core i5 با سرعت ۲.۶ گیگاهرتز به همراه ۸ گیگابایت حافظه ی رم می باشد (قبلاً بر روی این مدل پردازنده ی ۲.۴ گیگاهرتزی و ۴ گیگ رم عرضه شده بود). مدل پایه ی ۱۵ اینچی نیز که پیش از این ۸ گیگ رم و پردازنده ی ۲ گیگاهرتزی داشت به ۱۶ گیگ حافظه ی رم و پردازنده ی ۲.۲ گیگاهرتزی i7 ارتقا یافته.

قیمت اکثر مدل های به روز رسانی شده تغییر چندانی نداشته است و مدل پایه ۱۳ اینچی کماکان ۱۳۰۰ دلار و ۱۵ اینچی ۲۰۰۰ دلار قیمت دارند. اما مدل گرانتر ۱۵ اینچی که به گرافیک مجزای انویدیا جی فورس GT 750M در کنار پردازنده ی ۲.۵ گیگاهرتزی ۴ هسته ای Core i7 اینتل مجهز است و ۱۶ گیگ حافظه ی رم دارد حالا شاهد ۱۰۰ دلار کاهش قیمت از ۲۶۰۰ به ۲۵۰۰ دلار بوده است.

این جز اولین به روز رسانی هایی است که اپل پیش از فرا رسیدن زمان عرضه ی نسخه ی جدید سیستم عامل دسکتاپش یعنی یوسمیتی بر روی سخت افزارهای تحت آن اعمال می کند. جهت اطلاع دقیق تر از مدل های به روز رسانی شده می توانید به این صفحه از فروشگاه اپل رجوع کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • وحيد
    وحيد | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    كسي ميدونه چقدر طول ميكشه اين به روز رساني ها وارد ايران بشه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی