ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت در ماه اکتبر یک تبلت سرفس جدید عرضه خواهد کرد

پیش از این مایکروسافت قصد داشت تا در سال جاری و قدری بعد از عرضه ی سرفس پرو ۳ به ارائه ی نسخه ی دیگری از این تبلت ویندوزی یعنی سرفس مینی بپردازد. شرکت مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

پیش از این مایکروسافت قصد داشت تا در سال جاری و قدری بعد از عرضه ی سرفس پرو ۳ به ارائه ی نسخه ی دیگری از این تبلت ویندوزی یعنی سرفس مینی بپردازد. شرکت مذکور اما بر این مبنا که احتمالاً سرفس مینی از نظر قابلیت ها آنقدر با سرفس پرو متفاوت نخواهد بود و شاید در فروش به مشکل بر بخورد از عرضه ی آن دست کشید.

برخی گزارش ها و برخی منابع می گویند باز هم نظر مایکروسافت عوض شده است و در طول همین تابستان سرفس مینی مجدداً معرفی و عرضه خواهد شد در حالی که عده ای دیگر می گویند مایکروسافت آن را فراموش کرده و در تاقچه ی گجت هایی که طراحی ولی هرگز تولید نکرده قرار داده است.

اما از همه ی این موراد که بگذریم بر مبنای گزراشی که اخیراً دیجی تایمز منتشر کرده، از طریق یک منبع ناشناس تایوانی که در حلقه ی تولید قطعات مورد نیاز مایکروسافت برای تولید تبلت هایش قرار دارد فاش گردیده است که یک تبلت سرفس جدید در ماه سپتامبر وارد روند تولید خواهد شد و احتمالاً در ماه اکتبر به عموم معرفی می گردد.

جزئیات زیادی در مورد این تبلت افشا نشده است ولی از طریق منبع مذکور مشخص شده که این تبلت جدید دارای صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی بوده و قاب بدنه ی آن از سرفس پرو ۳ سبک تر و نازک تر است که با توجه به ۱۲ اینچی بودن سرفس پرو ۳ در صورتی که تبلت یاد شده صفحه نمایشش ۱۰.۶ اینچی باشد سبک تر شدن و نازک تر شدنش دور از انتظار محسوب نمی شود.

دیجی تایمز در گزارشش آورده است منبع تایوانی معتقد است عرضه ی نسخه ۱۰.۶ اینچی سرفس احتمالاً توجه ها را بیش از پیش به سمت این تبلت های مایکروسافتی جلب کرده و فروش آنها را باز هم بهبود بخشد و سبب سفارش بیشتر به تولید کنندگان گردد، سفارش بیشتر به تولید کنندگان نیز به معنی کاهش قیمت محصول برای مصرف کنندگان نهایی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ali
    ali | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    خيلى هم خوب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی