ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن Imojiapp خودتان را تبدیل به شکلک کنید

اموجی ها، شکلک هایی با صورت های زرد رنگ، در مکالمات روزمره ما کاربرد بسیاری دارند. پیشتر در دیجیاتو خواندید که این اموجی ها از کجا آمده اند و اهمیت شان چقدر بوده اما امروز ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

اموجی ها، شکلک هایی با صورت های زرد رنگ، در مکالمات روزمره ما کاربرد بسیاری دارند. پیشتر در دیجیاتو خواندید که این اموجی ها از کجا آمده اند و اهمیت شان چقدر بوده اما امروز می خواهیم اپلیکیشنی معرفی کنیم که چهره شما را تبدیل به اموجی می کند، اموجی های واقعی که هنگام مکالمه می توانید از آن ها استفاده کنید.

از خودتان یک سلفی بگیرید، آن را آپلود کنید، وارد سیستم ویرایش عکس بشوید و قسمت های اضافه را ببرید. به همین سادگی تصویر شما تبدیل به یک استیکر قابل ارسال به دیگران می شود. البته لزومی ندارد حتما یک سلفی از خودتان بگیرید، هر عکسی که دوست داشته باشید را می توانید تبدیل به اموجی کنید.

اموجی اپ، یک اپلیکیشن مثل واتس اپ یا لاین نیست بلکه به iMessage سیستم عامل iOS متصل می شود و از طریق آن ارسال اموجی ها ممکن می شود. اموجی های ساخته شده توسط کاربران، می تواند به صورت خصوصی فقط در اختیار خودشان باشد اما گزینه نشر عمومی هم در نظر گرفته شده.

اگر مایل باشید اموجی شما در دسترس همه قرار بگیرد، می توانید آن را عمومی کنید. بعدها گزینه های جدیدی مثل "دنبال کردن" به اپلیکیشن اضافه می شود که به کاربران اجازه می دهد اموجی های ساخته شده توسط افراد خاص را دنبال و از آن ها استفاده کنند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/imoji ... making your texts more you.mp4"]

 

imojiapp

imojiapp

سازنده: Builds LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 10.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • سمیرا
    سمیرا | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    من چطوری عکس خودمو استیکر کنم

  • Redline
    Redline | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    برنامه ویچت هم همین کار رو انجام میده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی