ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نشانه هایی در وب سایت اپل خبر از به روز شدن مک مینی می دهند

از آخرین باری که خط تولید مک مینی مورد به روز رسانی واقع شده است تقریباً نزدیک به دو سال می گذرد، ولی حالا به نظر می رسد اپل ناخواسته و در حالی که روز گذشته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

از آخرین باری که خط تولید مک مینی مورد به روز رسانی واقع شده است تقریباً نزدیک به دو سال می گذرد، ولی حالا به نظر می رسد اپل ناخواسته و در حالی که روز گذشته مک بوک پروهای رتینای خود را که مورد ارتقا سخت افزاری قرار گرفته اند در سایتش به روز رسانی می کرده، به روز شدن مک مینی را نیز اطلاع رسانی نموده باشد.

وب سایت 9to5Mac متوجه فهرستی در صفحه ی پشتیبانی بوت کمپ (ابزاری که اجازه ی بوت دو گانه بین ویندوز و مک OS X را بر روی کامپیوترهای مکینتاش فراهم می کند) در وب سایت اپل شده است که در آن از مک مینی Mid 2014 یا متعلق به اواسط سال ۲۰۱۴ نام برده شده.

2

البته این اولین باری نیست که خبر آمدن مک مینی ۲۰۱۴ را می شنویم، در ماه ژانویه نیز یک منبع ناشناس معتبر به مک رومر، وب سایتی که به شایعات پیرامون اپل می پردازد گفته بود مک مینی به روز شده در ماه فوریه معرفی و عرضه می گردد که البته مشخصاً این اتفاق هرگز رخ نداد. اما همین منبع ذکر کرده بود مدل های جدید دارای پردازنده Core i7 اینتل، گرافیک مجتمع Iris  و پشتیبانی از وای فای 802.11ac خواهند بود و کلیه ی مدل های معرفی شده در ۲۰۱۲ شامل به روز رسانی و ارتقا می شوند.

نباید این احتمال را نادیده گرفت که شاید آورده شدن نام مک مینی Mid 2014 در فهرست یاد شده تنها یک اشتباه تایپی از جانب مسئولان وب سایت اپل باشد، ولی به هر حال آنچه که وضعیت این خط تولید از محصولات اپل رامشخص خواهد کرد زمان است و از همین رو بهتر است کمی صبور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MAY
    MAY | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    کسی می دونه اون 5 یا 4 که نوشته چیه؟

  • Ali
    Ali | ۸ مرداد ۱۳۹۳

    پس احتمالا یک محصول دیگه هم اضافه میشه.
    اپل داره همه دستگاه ها رو رفرش میکنه.
    تو این زمان خریدن هر کدوم از محصولات اپل اشتباه بزرگه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی