ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت فیسبوک
تکنولوژی

فیسبوک در آفریقا اینترنت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد

بنیاد internet.org که توسط فیسبوک حمایت می شود، در جدید ترین تلاش خود جهت گسترش دسترسی کاربران به اینترنت، پروژه ای را در زامبیا پیاده سازی کرده است. این پروژه در قالب یک اپلیکیشن، تلاش ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

بنیاد internet.org که توسط فیسبوک حمایت می شود، در جدید ترین تلاش خود جهت گسترش دسترسی کاربران به اینترنت، پروژه ای را در زامبیا پیاده سازی کرده است.

این پروژه در قالب یک اپلیکیشن، تلاش می کند تا به رایگان اینترنت را در اختیار شهروندان آفریقایی قرار دهد. با استفاده از این برنامه کاربران می توانند به رایگان از گوگل، ویکیپدیا و کلیه خدمات فیسبوک استفاده نمایند. internet.org برای پیاده سازی این طرح با اپراتور Airtel که در زامبیا فعالیت می کند، همکاری نموده و ترتیبی داده تا کاربران این اپراتور هزینه ای را برای استفاده از اینترنت پرداخت نکنند.

فیسبوک در بیانه خود چنین گفته است: «با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می توانند اطلاعات مفیدی در رابطه با موضوعات مربوط به سلامت، اشتغال زایی و ... به دست آورند، بدون اینکه نیاز داشته باشند کوچک ترین هزینه ای را پرداخت کنند. ما امیدواریم با پیاده سازی ساده ترین بستر ممکن جهت دسترسی به اینترنت، کاربران بیشتری را آنلاین کنیم و از این طریق در راه کشف سرویس های مفید به آن ها کمک نماییم.»

به گفته فیسبوک در حال حاضر کمتر از یک سوم جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند. این شرکت بر همین اساس سال گذشته بنیاد Internet.org را تاسیس کرد، تا به کمک آن بتواند افراد بیشتری را به اینترنت و خدمات مربوط به آن متصل نماید. این گروه در سال گذشته در اولین پروژه خود موفق شد دسترسی های آموزشی متنوعی را بر روی تلفن های هوشمند شهروندان کشور رواندا فراهم آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    بعضی از ماها وقتی وارد فیس بوک میشیم کلا نیاز های اساسی (مثل خورد خوراک خواب حمام و ....)رو فراموش میکنیم و گاهی خود را در نقطه دیگری از جهان میبینیمو حتی خود را شخص دیگری میپنداریم شاید این افریقایی ها هم مثل ما این ژنو داشته باشن

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    کسی اطلاع داره که کدوم کشور ها مثل ایران اینترنت حجمی در اختیار کاربراشون میدن و یا اصلا نحوه اشترام گذاری اینترنت توی شرق آسیا و اروپا و امریکا به کاربراشون به چه صورته و با چه ضریب اشتراکی؟

  • Ahmadreza89
    Ahmadreza89 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    درود به همه.
    این دست خبرا منو بیشتر و بیشتر به فکر روی زندگی "اجتماعی" و "اجتماع تشکیل شده توسط ما انسانها" وامی داره.
    :-(

  • پوریا
    پوریا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    بچه ها جمع کنیم بریم زامبیا :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی