ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لو رفتن طرح اولیه ساعت هوشمند OnePlus

موبایل OnePlus One را بی شک می توان یکی از تحسین شده ترین محصولاتی دانست که در چند وقت اخیر به بازار ارائه شده اند. این دستگاه علیرغم قیمت پایینش، قابلیت هایی در حد یک ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

موبایل OnePlus One را بی شک می توان یکی از تحسین شده ترین محصولاتی دانست که در چند وقت اخیر به بازار ارائه شده اند. این دستگاه علیرغم قیمت پایینش، قابلیت هایی در حد یک پرچمدار را در اختیار کاربران ارائه می دهد.

هرچند شرکت چینی OnePlus هنوز نتوانسته آمار تولید موبایلش را خیلی بالا ببرد و آن را به تمام نقاط دنیا صادر نماید، اما به هر ترتیب موفقیت OnePlus One تا همین حالا هم برگ افتخار مهمی در کارنامه شرکت به شمار می رود. همین موضوع باعث شده تا چینی ها به این فکر بیفتند که فرمول موفقیت را در زمینه ساعت های هوشمند نیز به کار گیرند.

ساعت OnePlus One

به تازگی تصاویری در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد ساعت هوشمند OneWatch در دست طراحی و ساخت است. بر اساس این طرح می توان گفت که این محصول مانند Moto 360 از صفحه نمایشی گرد بهره می برد که گویا دارای پنل OLED است و توسط شیشه یاقوت محافظت می شود.

باتری دستگاه از جنس خمیده است و در بند چرمین آن قرار گرفته است. جالب اینکه OnePlus برای این ساعت از تکنولوژی Qi نیز استفاده کرده و قابلیت شارژ بی سیم را برای آن فراهم نموده است.

هنوز در مورد سیستم عامل این دستگاه اطلاعاتی منتشر نگردیده است و بر همین اساس نمی توان با اطمینان از تولید محصولی دیگر مبتنی بر Android Wear صحبت کرد. شاید OnePlus تصمیم بگیرد با کمک تیم Cyanogen یک ROM مخصوص اندروید را برای این ساعت تولید نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    هنوز هم تمایلی برا خرید ساعت های هوشمند ندارم عینک هوشمند خیلی بهتره که پول ندارم LOL

  • ارتین
    ارتین | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    دوست عزیز وان پلاس وان رو میشه از طریق سایت oppomart بخری البته برای ایران نمی دونم پست بشه یا نه . خرید وان از طرق دعوت نامه است . ۳۰۰ یورو فکر کنم تولیدش کمه چون قرار بود ۱۶ کشور بیاد ولی اینجا اروپا هنوز خبری نیست .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی