ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های شبیه ساز مزرعه داری و ساختمان سازی

حقیقت این است که بسیاری از ما هیچ گاه تجربه نشستن پشت یک ماشین سنگین که برای انجام کاری ویژه طراحی شده را کسب نخواهیم کرد. شاید هیچ وقت مجبور نباشیم پشت یک بلدوزر بشینیم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

حقیقت این است که بسیاری از ما هیچ گاه تجربه نشستن پشت یک ماشین سنگین که برای انجام کاری ویژه طراحی شده را کسب نخواهیم کرد. شاید هیچ وقت مجبور نباشیم پشت یک بلدوزر بشینیم یا حتی با لیفتراک و تراکتور سر و کله بزنیم اما هیچ کس از تجربه های جدید و بدون هزینه بدش نمی آید.

تصور کنید یک عملیات ساختمانی را مدیریت کنید و با ماشین های همزن بتن یک بار کار کنید. همیشه آن ها را حین کار دیده ایم اما نشده که یک بار دکمه را فشار دهیم و بتن سرازیر شود.

ماشین آلات سنگین به دنیای کشاورزی هم ارتباط زیادی دارند. از تراکتور گرفته تا ماشین های معمولی تر برای حمل بار کشاورزان. در ادامه مطلب می خواهیم 8 بازی به شما معرفی کنیم که در آن ها باید ماشین های سنگین را کنترل کنید و عملیات ساختمان سازی و یا کشاورزی را به سرانجام برسانید.

The Little Crane That Could

1

جرثقیل ها، ماشین های درشت اندام که مهندسین به وسیله آن ها می توانند به اهداف شان برسند، اهدافی مثل ساخت یک بنای ساختمانی، ساخت یک پل و ... . در این عنوان شما کنترل کننده یک جرثقیل خواهید بود و عملیات های مختلفی را پشت سر می گذارید. بیش از اینکه خود مراحل جالب توجه باشند، این کنترل کردن جرثقیل است که چالش برانگیز خواهد شد. چرخاندن، بالا و پایین بردن، خم کردن و یا طویل کردن طول بازو و ... . چند ساعت که این بازی را انجام دهید می توانید با اعتماد به نفس کامل پشت یک جرثقیل بنشینید (البته فقط بنشینید).

The Little Crane That Could

The Little Crane That Could

سازنده: Abraham Stolk قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 21.2 مگابایت زبان:

Construction Simulator 2014

2

ساخت و ساز بناهای خانگی نیازمند ماشین آلات مخصوصی هستند. هر چقدر هم که کارهای فیزیکی توسط انسان ها انجام شود، باز هم بدون ماشین های سنگین، تکمیل فرآیند ساخت امکان پذیر نیست. شبیه ساز ساختمان سازی 2014، یک عنوان کاملا حرفه ای و گسترده بر مبنای استفاده از این ماشین ها است. هر چقدر که توانایی بیشتری در استفاده از این وسایل داشته باشید، مراحل راحت تر می گذرند. بیش از 300 مرحله با نقشه ها و ابزار آلات متفاوت در این بازی قرار دارد که برای مدت ها می تواند اسباب سرگرمی شما را فراهم کند.

Construction Simulator 2014

Construction Simulator 2014

سازنده: astragon Software GmbH قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 102 مگابایت زبان:

Farming Simulator 14

4

شبیه ساز کشاورزی 2014 یکی از کاملترین عناوین این سبک محسوب می شود و اگر نخواهیم بگوییم بهترین، قطعا یکی از بهترین ها هم خواهد بود. این بازی شما را در نقش یک کشاورز قرار می دهد که به تمامی امور آگاه است. شما یک شخص محسوب می شوید که مزرعه خودش را از ابتدای شخم زدن و بذر پاشی تا زمان درو و برداشت شکل می دهد. هر چیزی که دل تان بخواهد در این میان پیدا می شود. از ماشین های پیشرفته گرفته تا انواع گیاهان. اگر به اینترنت هم دسترسی دارید، می توانید با دوستان تان یک مزرعه را پرورش دهید.

Farming Simulator 14

Farming Simulator 14

سازنده: GIANTS Software GmbH قیمت: 2.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4.7.5 مگابایت زبان:

Tractor: Farm Driver

8

راننده مزرعه بودن هم جزیی از این پروسه طبیعی است. به هر حال کار کشاورز هر چقدر هم که درجه 1 باشد، یک شخص واسطی باید در این میان باشد تا محصول را حمل کند و به دست مشتریان اش برساند. در این بازی شما نقش یک راننده مزرعه را خواهید داشت که کارش پس از برداشت محصول آغاز می شود. فاکتورهایی از جمله زمان، سوخت، فاصله، سالم بودن بار و ... در امتیاز دهی موثر هستند و البته خیلی ساده به شما نشان می دهند که یک ماشین حمل بار سنگین دو تکه ای چگونه کار می کند.

Tractor: Farm Driver

Tractor: Farm Driver

سازنده: Catmoon Productions Ltd. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 45.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • KOROSHKKUNITED
    KOROSHKKUNITED | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

    بازی FARMING SIMULATOR نسخه وینفون هم داره.لطفا تصحیحش کنیید.

  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    Construction Simulator 2014
    رو دان کردم البته نه از اپ استور .

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    بازی hay day هم باید در این مطلبتون معرفی می کردید. یک بازی اعتیاد آور که موضوعش مزرعه داریه.

  • ooommmmmmmiiiiiiiiidddddddddd
    ooommmmmmmiiiiiiiiidddddddddd | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    پوشش بدين!
    هواوى شاهكار كرده!!!!
    http://www.phonearena.com/news/Monsters-from-Asia-the-ultra-thin-but-mighty-Huawei-Honor-6_id58840

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی