ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عکس های لو رفته جدید از گلکسی آلفا؛ کهکشانی آهنین سامسونگ در ابعاد ۶.۷ اینچی عرضه خواهد شد‎

شایعات این روزها پیرامون سامسونگ داغ تر و داغ تر می شوند، سامسونگ ممکن است تا اواخر امروز و یا در سیزدهم آگوست (۲۲ تیر) عاقبت دست به معرفی این تلفن هوشمند بزند. چنانچه این اتفاق امروز بیافتد قادر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۸

شایعات این روزها پیرامون سامسونگ داغ تر و داغ تر می شوند، سامسونگ ممکن است تا اواخر امروز و یا در سیزدهم آگوست (۲۲ تیر) عاقبت دست به معرفی این تلفن هوشمند بزند. چنانچه این اتفاق امروز بیافتد قادر می شویم در مورد مجموعه تصاویر جدیدی که به تازگی در مورد این تلفن با بدنه ی فلزی منتشر شده اند قضاوت نماییم و به شایعه ی عرضه شدن آن در دو نسخه ی ۴.۷ و ۶.۷ اینچی خاتمه دهیم.

در پیرامون گلکسی آلفا اخیراً شایعات بسیار زیاد بوده است ولی بعد از انتشار آمار فروش سه ماه ی دوم سامسونگ حجم این شایعات بیشتر نیز شده است. جدای از گلکسی نوت ۴ که ظاهراً قرار است ستاره ی سامسونگ در ماه آینده باشد، این کمپانی کره ای اعلام کرده در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند رده بالای دیگر است که بدنه ی آن از جنس موادی متفاوتی نسبت به محصولات قبلیش تولید گردیده (احتمالاً فلز).

در مورد مشخصات سخت افزاری این تلفن نیز گمانه زنی ها بسیار متفاوت وجود دارد و اسنپدراگون ۸۰۵، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و صفحه نمایش ۴.۷ اینچی یا ۴.۸ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P یکی از حدس های جدی است.

باور گروهی بر این است که هدف سامسونگ از عرضه ی چنین تلفنی رقابت مستقیم با آیفون و ایجاد اختلال در بازار این تلفن هوشمند پیشتاز است، و تصاویر منتشر شده ی اخیر می توانند حتی چنین بحثی را نیز داغ تر و جدی تر نمایند.

تصاویری که پیش تر از آلفا منتشر شده بود تلفن هوشمند مذکور را با بدنه ای مشکی نشان می داد ولی تصاویر فعلی بدنه ای سفید را به نمایش می گذارند و با توجه به داغ شدن رقابت بین برند کره ای و رقیب امریکایی ابداً هیچ بعید نیست سامسونگ از یک اسکنر اثر انگشت مشابه آیفون نیز در پایین تلفنش استفاده نکرده باشد.

دانسته های فعلی ما در مورد این تلفن هوشمند اکنون قدری نسبت به گذشته تغییر کرده است، پیش از این تصور می گشت که آلفا دارای صفحه نمایش ۴.۸ اینچی است ولی حالا صحبت از نمایشگر ۴.۷ اینچی می شود و تا حدی این یقین به وجود آمده که نسخه ای ۶.۷ اینچی نیز از آن وجود خواهد داشت.

شایعات پیرامون آیفون ۶ می گویند دو نسخه از آن با سایز های نمایشگر ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ در راه است و اگر اطلاعات در مورد آلفا درست باشند سامسونگ با عرضه ی دو نسخه ی ۴.۷ و ۶.۷ اینچی شمشیر را برای برند رقیب از رو بسته است.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده جدید از گلکسی آلفا را مشاهده نمایید.

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • ayat
    ayat | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    kheyli ham aaliii,,yade marhum S2 miofte adam,shiko khoshgel,mese hamishe behtarin rabete karbari,age hamin kopy kar nabud alan dastemun apple 3G budo n97 ,samsung bad bude vase apple shayad,ama vase mardom khub bude azizan!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی