ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه بتا بازی دستینی آماری بی سابقه از خود به جای گذاشت

بازی Destiny، ساخته استودیو بانجی خالق سری هیلو، تقریبا یک ماه دیگر برای کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر می شود اما پیش از اینکه خودمان را آماده یکی از بزرگ ترین بازی های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

بازی Destiny، ساخته استودیو بانجی خالق سری هیلو، تقریبا یک ماه دیگر برای کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر می شود اما پیش از اینکه خودمان را آماده یکی از بزرگ ترین بازی های امسال کنیم، باید بدانید نسخه بتای این بازی که در نیمه دوم ماه جولای، چند روزی در دسترس همه دارندگان کنسول های اکس باکس و پلی استیشن بود چه رکوردهایی از خود به جای گذاشته.

به طور تقریبی، 4.6 میلیون نفر نسخه بتای این عنوان را بازی کردند که این عدد نسبت به تمامی ساخته های پیشین بانجی، از جمله Halo: Reach بیشتر بوده. این تعداد بازیکن، روی هم 88.4 میلیون بازی انجام داده اند که رقم بسیار قابل توجهی محسوب می شود.

در مجموع، این تعداد 4.6 میلیون نفر، تقریبا 6.5 میلیون کاراکتر (که در این بازی با نام محافظین شناخته می شوند) ساخته اند. 850 هزار نفر به سوی ماه حرکت کردند و تنها نزدیک به 2 هزار نفر موفق به فرود شده آند.

اما در مورد آمار کشته ها باید گفت که بیش از 164 میلیون بار محافظین کشته شده اند و بازیکنان 3.7 میلیارد (بله، میلیارد) نفر را در سیارات مختلف قربانی کرده اند که این رقم هم شامل بازیکنان دیگر و هم شامل هوش مصنوعی می شود. محافظین، غریب به 62 میلیون بار موفق به نجات هم قطاران خودشان در مسیر نجات کره زمین شدند. 777 هزار نفر هم از اپلیکیشن مخصوصی که برای این بازی طراحی شده بود استفاده کرد.

Destiny در تاریخ 9 سپتامبر برای کنسول های پلی استیشن 4، اکس باکس وان، پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 منتشر می شود. شایعات حاکی از آن هستند که احتمالا تا اواخر ماه مارس سال 2015، این بازی برای پی سی هم ساخته و عرضه خواهد شد اما فعلا هیچ چیز به جز علاقه استودیو و ناشر بازی به عرضه بازی روی پلتفرم پی سی تائید نشده. آیا برای انجام این بازی یک کنسول نسل جدید تهیه می کنید یا منتظر عرضه نسخه پی سی خواهید ماند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

    منتظر نسخه pc ميمونم .

  • مایکروسافت کبیر
    مایکروسافت کبیر | ۱۳ مرداد ۱۳۹۳

    یه لحظه احساس کردم دارم تلفات یک جنگ واقعی رو از اخبار می شنوم ! اخه این قدر امار دقیق ؟؟؟ واقعا عالیه !
    منتظر نسخه پی سی هستیم .....

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی