ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل آیفون ۶ را هجدهم شهریور معرفی می کند

وال استریت ژورنال بر اساس اطلاعات دریافتیش از یکی از منابع نزدیک به اپل خبر از معرفی آیفون بعدی که احتمالاً آیفون ۶ خواهد بود در تاریخ نهم سپتامبر برابر با هجدهم شهریور سال جاری داده است. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۵۷

وال استریت ژورنال بر اساس اطلاعات دریافتیش از یکی از منابع نزدیک به اپل خبر از معرفی آیفون بعدی که احتمالاً آیفون ۶ خواهد بود در تاریخ نهم سپتامبر برابر با هجدهم شهریور سال جاری داده است.

زمانبندی معرفی آیفون ۶ تقریباً با زمانبندی هایی که اپل برای مراسم معارفه ی نسخه های اخیر این تلفن هوشمند در نظر گرفته است هم خوانی داشته، و گمان می رود مانند گذشته پس از معرفی آیفون جدید در سپتامبر، چند هفته ی بعد شاهد آغاز رسمی فروشش به متفاضیان در فروشگاه های این کمپانی خواهیم بود.

کمی قبل تر وب سایت Re/code نیز به نقل از منابع خودش تاریخ مذکور را به عنوان زمان برگزاری مراسم معارفه ی آیفون ۶ اعلام داشته بود، و البته پس از اعلام خبر یاد شده اپل از هر گونه اظهارنظر در این رابطه خودداری نمود.

انتظار می رود آیفون بعدی در دو اندازه از نظر ابعاد صفحه ی نمایشگر عرضه گردد، و کاربران شاهد معرفی یک نسخه ی ۴.۷ اینچی در کنار یک نسخه ی ۵.۵ اینچی باشند. همچنین گفته می شود اپل تا کنون سفارش تولید ۸۰ میلیون دستگاه از آیفون نسل بعدی را به کارخانه هایی که وظیفه ی تولید و مونتاژ محصولات این کمپانی را دارند داده است.

علی رغم جدی شدن معرفی نسل بعدی تلفن هوشمند اپل، آمار فروش منتشر شده از جانب این کمپانی در سه ماهه ی منتهی به ۲۸ ژوئن بسیار قوی و قابل توجه بوده و اپل توانسته است ۳۲.۵ میلیون دستگاه آیفون به فروشان برساند که این رقم خبر از رشد ۱۲.۷ درصدی فروش نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته می دهد.

نظر شما چیست؟ آیا اپل با نسخه ی بعدی آیفون نیز قادر خواهد بود موفقیت های گذشته اش در زمینه ی تولید و فروش این تلفن هوشمند را تکرار نماید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mahdi_pourmahdi
    mahdi_pourmahdi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    یا ابرفلض اون چییه تو دست چپش؟
    فک کنم دمپایی ابری باشه.آخه آیفن تو این سایز اصلا جالب نمیشه!
    بعدشم مگه نگفتن بیشتر از 4 اینچ تولبد نمیکنیم! هرگز ؟!
    در ضمن چقدر شگل HTC M8 هست!

  • محمد مهدی غلامیان
    محمد مهدی غلامیان | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    من چند وقتیه ذهنم در گیره اینه شاید سامسونگ حالت نقطه نقطه ی پشت S5 رو از روی نوکیا 2690 کپی کرده باشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی