ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه گلکسی آلفا با آیفون 5S در تصاویر لو رفته جدید [به روز رسانی: فروش با قیمت ۹۲۵ دلار]

به نظر می آید درز اخبار و تصاویر مرتبط به گلکسی آلفا به بیرون تمامی ندارد، در خبری جدید جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند به همراه تصاویری که امکان قیاس آن را از نظر ابعاد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۵

به نظر می آید درز اخبار و تصاویر مرتبط به گلکسی آلفا به بیرون تمامی ندارد، در خبری جدید جزئیات بیشتری از این تلفن هوشمند به همراه تصاویری که امکان قیاس آن را از نظر ابعاد و اندازه با آیفون فایو اس می دهند منتشر شده است.

با تشکر از یکی از کاربران توییتر با عنوان @culeaks حالا قادر هستیم، تصاویری از تلفن گلکسی آلفای سامسونگ را در قیاس با آیفون فایو اس ببینیم. در این تصاویر به نظر می آید محصول سامسونگ از تلفن هوشمند اپل که ضخامتش ۷.۶ میلی متر است نیز نازک تر باشد، هر چند هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ابعاد واقعی این تلفن هوشمند در دسترس نیست.

علاوه بر این در یکی از تصاویر می توانیم قسمت پائین تلفن را نیز مشاهده نماییم، که در آن اسپیکرها و میکروفون در دو طرف پورت میکرو USB دیده می شوند. آلفا با باتری ۱۸۵۰ میلی آمپر بر ساعت همراه شده است که برای تلفنی ۴.۷ اینچی قدری کوچک محسوب می شود، البته رقبای آتی آن مانند آیفون ۶ نیز در این زمینه چیز بیشتری برای عرضه ندارند و وضعیتشان یکسان است.

تلفن هوشمند یاد شده شماره مدل SM-G850‌ را با خود به یدک می کشد و به پردازنده ی Exynos 5 هشت هسته ای که در اصل شامل ۴ هسته ی Cortex-A15 و ۴ هسته ی Cortex-A7 است مجهز شده. گزارش می شود حافظه ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت بوده و درگاه میکرو اس دی نیز برای آن در نظر گرفته شده، و این موارد در حالیست که صفحه نمایش آن از نوع سوپر امولد با رزلوشن ۷۲۰P خواهد بود.

قبلاً اشاره شده بود آلفا احتمالاً دروبین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و با اندروید کیت کت ۴.۴.۴ ارائه می گردد. ولی به هر صورت باید منتظر ماند و دید صحت اطلاعات منتشر شده تا چقدر می تواند درست باشد.

در ادامه می توانید مجموعه تصاویر منتشر شده ی جدید از این تلفن هوشمند را ملاحظه نمایید.

به روز رسانی: دقایقی پیش یک فروشگاه اینترنتی در انگلستان به اشتباه صفحه مربوط به گلکسی آلفا را زودتر از موعد در دسترس عموم قرار داد. این فرشگاه به سرعت صفحه مذکور را از سایت خود حذف کرد، اما همین چند دقیقه اشتباه کافی بود تا کاربران تیز بین اسکرین شات های لازم را شکار کنند.

با توجه به لو رفتن مشخصات گلکسی آلفا، این صفحه اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی دهد، اما به نوعی مهر تاییدی است بر روی مشخصاتی که در بالا به آن ها اشاره کردیم. قسمت جالب ماجرا مربوط به قیمت موبایل آهنین سامسونگ می شود؛ به ادعای فروشنده انلگیسی، گلکسی آلفا قرار است ۵۴۹ یورو و یا ۹۲۵ دلار قیمت داشته باشد.

بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ در حال حاضر گلکسی اس ۵ را با قیمت تنها ۶۰۰ دلار به فروش می رساند. آیا استفاده از جنسی به جز پلاستیک در ساخت گلکسی آلفا، تا این حد تاثیر گذار بوده است؟

2

3

4

5

6

7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    من حاضر نيستم برا اس 5 پول بدم چه برسه به آلفا .

  • sackboy
    sackboy | ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

    به این سامسونگ فیبر کربنم بدی زشت ترین گوشی دنیا رو ازش در میاره! فلزیشم خیلی فرقی نکرد.
    کپی هم می کنی، حداقل قشنگ کپی کن. ببین، از شیائومی یاد بگیر! تو که می خوای سر کپی کاری فحش بخوری، حداقل یه جوری کپی کن که ارزششو داشته باشه!
    اگه سامسونگ فقط روند طراحی گوشیاشو عوض کنه من یکی به شخصه دیگه هیچی ازش نمی خوام!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی