ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جیمیل کلید لغو اشتراک را در بالای ایمیل ها قرار می دهد

حتما پیش آمده که خبرنامه هایی در اینباکس تان دریافت کنید که ندانید از کجا می آیند و یا بخواهید از دریافت آنها منصرف شوید؛ در این صورت ممکن است به دنبال کلید لغو اشتراک ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

حتما پیش آمده که خبرنامه هایی در اینباکس تان دریافت کنید که ندانید از کجا می آیند و یا بخواهید از دریافت آنها منصرف شوید؛ در این صورت ممکن است به دنبال کلید لغو اشتراک بگردید که معمولا در پایین خبرنامه های مذکور و بسیار ریز دیده می شود. اما جیمیل در آخرین به روز رسانی، این شرایط را تغییر داده است.

روز گذشته در صفحه اختصاصی جیمیل در گوگل‌پلاس طی پستی از چند امکان جدید خبر داده شد. مهمترین آن، جابجایی کلید Unsubscribe در بالای ایمیل و کنار نام ارسال کننده است.

این امکان در تمام ایمیل های دریافتی دیده نمی شود. در حالت عادی کلید لغو اشتراک در جایگاه قبلی اش قرار دارد اما گوگل این کار را بر اساس فیلترهای پیشفرضش اعمال می‌کند و ایمیل هایی که به صورت خودکار به تب های Promotions ،Social و Froums بروند، دستخوش این تغییر تازه نیز خواهند شد.

UnsubscribeLink

با این تغییر گوگل قصد دارد هر چه بیشتر به کاربران برای داشتن ایمیل های کمتر در صندوق پست الکترونیکی شان کمک کند. همچنین بدین ترتیب کمک می کند که مطالب تولیدی واقعی، کمتر در معرض اسپم اشتباه قرار گیرند.

در نقطه مقابل چنانچه شما بدون اشتراک یک خبرنامه از سایت یا تالاری ایمیل دریافت می کنید، به راحتی و بدون گشتن به دنبال کلید Unsubscribe می توانید از شر این اسپم های آزاردهنده خلاص شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali9zafar
    ali9zafar | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    جیمیل بهتره ولی نمیدونم چرا من با یاهو بیشتر حال میکنم!!

  • scarface
    scarface | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    امکانات یاهو در برابر گوگل تو بخش پست الکترونیکی واقعا ضعیفه با وجود اینکه سابقه ای به مراتب بیشتر داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی