ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: سفر به دور دنیا

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۴

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

80 Days

۱۲۳

80 روز یک بازی متفاوت 5 دلاری برای سیستم عامل iOS است که در مقایسه با دیگر بازی های معمول ساختار هنجار شکنی دارد. در عین اینکه می تواند یک عنوان سرگرم کننده باشد، برای بسیاری هم احتمالا عنوانی خسته کننده و حوصله سر بر خواهد بود. جلوه های تصویری متعلق به قرن 19 مثل قطارهای دودی، بالن ها، لباس های مخصوص آن دوران و ... همه دست به دست هم می دهند که وارد فضایی متفاوت شوید. برای انجام این بازی دانستن حداقل دانش انگلیسی تقریبا لازم است.

80 Days

80 Days

سازنده: inkle قیمت: ۴.۹۹ دلاذ دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 157 مگابایت زبان:

 

99 Challenges

۴

عناوین تقلیدی از فلپی برد روزانه به استورها اضافه می شوند اما هیچ کدام ارزش دوباره بازی کردن ندارند اما برخی از عناوین هستند که سعی دارند از روح بازی الهام بگیرند و عناوین خلاقانه ای بسازند که 99 چالش یکی از آن ها است. همانطور که در صفحه بازی گفته شده، این عنوان به طرز وحشتناکی، همانند فلپی برد، اعتیادآور و خانمان سوز است. البته در این بازی چالش ها کاملا منطقی هستند و سرعت عمل بالا و هوش کافی برای سپری کردن مراحل لازم است. گرافیک جذاب بازی هم یکی از مولفه های مثبت آن محسوب می شود.

99 Challenges!

99 Challenges!

سازنده: Pine Entertainment قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 26.1 مگابایت زبان:

 

DARGON QUEST IV

۵

این یکی مخصوص ژاپنی پسند ها است. 1-2 سالی می شود که اسکوئر انیکس تصمیم گرفته بازی هایش را روی پلتفرم موبایل هم عرضه کند و این راه را با عناوین قدیمی تر همچنان ادامه می دهد. Dragon Quest IV یکی از تضمین شده ترین بازی های iOS این هفته محسوب می شود که اگرچه قیمت بالایی دارد اما قطعا یکی از بهترین عناوین نقش آفرینی ژاپنی محسوب می شود. اگر حس می کنید اندکی به بازی های ژاپنی علاقه دارید و از سطح زبان انگلیسی خوبی برخوردارید، این عنوان را از دست ندهید.

DARGON QUEST IV

DARGON QUEST IV

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 14.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 180 مگابایت زبان:

 

Deep Loot

screen520x924

غواصی در استخرهای محافظت شده یکی از تفریحات جذابی است که فرصت تجربه آن را دارید اما غواصی در آب های آزاد آن هم برای یافتن گنج تن هر بنی بشری را می لرزاند. در بازی Deep Loot که این هفته به رایگان باری سیستم عامل iOS منتشر شده این تجربه ترسناک را در فضایی مطمئن تجربه خواهید کرد. به عنوان یک ماجراجو به اعماق آب های اقیانوس سفر می کنید و به دنبال گنج های ارزشمند می گردید. در میان راه خطرهای زیادی شما را تهدید می کنند که باید سعی کنید از آن ها دوری کنید.

Deep Loot

Deep Loot

سازنده: Monster and Monster قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 54.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • مرد جعلی
    مرد جعلی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    فقط بازی ice rage و حکم...
    بسیار اعتیاد آور

  • Moh@mmad Amin
    Moh@mmad Amin | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    قراردادن بازیهای iOS بیشتر از سیستم عامل های دیگه به این دلیله که اکثر بازیهای جدید ابتدا برای این سیستم عامل منتشر میشن و شما با کمی صبر میتونید اونها رو روی OS های دیگه دریافت کنید البته اگه براشون منتشر بشه

  • younes shafiee
    younes shafiee | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/firefighters/8be9aba3-c064-4138-8604-2ec85222f27e
    --------------------------------------------
    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/ice-age-adventures/87fa21a0-4c6a-4901-b28f-3f5322b7913a--------------------------------------
    اینم دو بازی ویندوز فون!!!!خداییش ویندوز فون هم دیگه اون قدیمیه نیست.....خیلی گسترده شده.....

  • احمد رحمت بر
    احمد رحمت بر | ۱۷ مرداد ۱۳۹۳

    بازی اول اینجوری به نظر میاد که از روی کتاب دور دنیا در ۸۰ روز اثر ژول ورن ساخته شده. حتی اسم کشتی رنگون هم ذکر شده. یا اسکرین شات سمت چپ که نقشه جهان رو نشون داده. حتی عکس گوشه پایین سمت راست شباهت زیادی به فیلیس فاگ قهرمان داستان (https://en.wikipedia.org/wiki/Phileas_Fogg) دارد.
    بهتر بود این نکته رو در توضیح اون بازی ذکر می کردید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی