ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر احتمالی از آیفون ۶ در جعبه اش

آیفون ۶ سوژه داغ این روزهای اینترنت است. چرا که تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از این محصول در سطح اینترنت وجود دارد. حتی به طنز در این رابطه گفته می شود که احتمالا تا چندی دیگر قبل از معرفی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

آیفون ۶ سوژه داغ این روزهای اینترنت است. چرا که تصاویر و رندرهای بسیار زیادی از این محصول در سطح اینترنت وجود دارد. حتی به طنز در این رابطه گفته می شود که احتمالا تا چندی دیگر قبل از معرفی رسمی توسط اپل، آیفون ۶ در وب سایت های چینی برای فروش آماده شود!

آنطور که حدس زده می شود این محصول قرار است در مراسم شهریور ماه اپل به طور رسمی معرفی شود. با توجه به حجم بالای تصاویر و رندرهای لو رفته تقریبا می توان به طور کامل از ظاهر آیفون ۶ مطمئن بود. اتفاقی که برای آیفون ۵ هم رخ داد. آیفون ۵ هم از نظر طراحی عملا کاملا لو رفته بود.

iphone6-2-580-90

حالا تصاویر جدیدی از این محصول اپل در جعبه رسمی لو رفته و  نام "آیفون ۶" بر آن حک شده. منابع می گویند این تصاویر توسط یک بتا تستر گرفته شده ولی هیچ توضیح اضافه تری داده نشده. هنوز نمی توان نسبت به صحت این تصاویر اظهار نظر کرد. متاسفانه کیفیت تصاویر هم آنچنان خوب نیستند که بتوانیم جزئیات کاملی را مشاهده کنیم.

اگر این عکس ها واقعی باشند باید گفت ما با یک آیفون واقعا زیبا و با ضخامت کم روبرو هستیم که کاملا مشخصات یک محصول اپلی را دارد. هرآنچه که هست، زمان مشخص کننده صحت اینگونه تصاویر است.

برای مشاهده تصاویر لو رفته در اندازه بزرگتر به روی لینک های مقابل کلیک کنید : تصویر اول، تصویر دوم و تصویر سوم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (54 مورد)
  • فرساد
    فرساد | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

    سلام
    این جعبه فیک میباشد چون رد صورت 4.7 اینچ بودن دیگر ارنج آیکون ها 4*5 نمیتونه باشه ، سایز آیکون در آی او اس تغیر نمیکنه !
    شما نظرتون چیه ؟

  • امیر بهادر
    امیر بهادر | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

    من خودم طرف دار اپلم ولی هر سال همون شکلی میزنه یک کلید هوم میزاره یکم LCD بزرگ میکنه هیچ نواوری رو در محصول جدید وجود ندارد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی