ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترفندها: با نسخه جدید Android Device Manager تلفن گمشده تان با شما تماس می گیرد

دزدیده یا گم شدن تلفن همراه یکی از بدترین اتفاقاتی است که امکان دارد برای هر شخصی رخ دهد. بنابراین آمادگی در برابر این موضوع کاری بسیار عاقلانه است. در اندروید اکوسیستمی به همراه یک اپلیکیشن ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

دزدیده یا گم شدن تلفن همراه یکی از بدترین اتفاقاتی است که امکان دارد برای هر شخصی رخ دهد. بنابراین آمادگی در برابر این موضوع کاری بسیار عاقلانه است. در اندروید اکوسیستمی به همراه یک اپلیکیشن به نام Android Device Manager برای این موضوع وجود دارد که گوگل به صورت خودکار در این سیستم عامل قرار داده و با نصب اندروید دیوایس منجر فعال می شود.

اخیرا گوگل با به روز رسانی این اپلیکیشن یک ویژگی جدید به آن اضافه کرده که مطلع شدن از آن خالی از لطف نیست. در این به روزرسانی تلفن اندرویدی گم شده شما با شماره تلفنی که خودتان مشخص می کنید، تماس می گیرد!

روش فعال سازی تماس تلفنی فرد یابنده با صاحب تلفن

screen-shot-2014-08-08-at-1-47-32-pm

اگر خدایی ناکرده تلفن شما گم شد کافی است ابتدا به پایگاه اینترنتی Android Device Manager بروید. بعد وارد شدن به اکانت گوگلی که به تلفن همراه شما متصل است، به روی دکمه قفل کلیک کنید و یک پیغام جهت نمایش به فرد یابنده بنویسید.

پس از آن لازم است یک کلمه عبور انتخاب کنید تا تلفن قفل شود. دقت داشته باشید که قفل تلفن شما به هیچ روش دیگری جز وارد کردن این کلمه عبور باز نخواهد شد، پس در انتخاب آن دقت کنید. در مرحله بعد یک شماره تماس باید وارد کنید تا فرد یابنده با فشردن دکمه سبز رنگ تماس، به شما دسترسی داشته باشد.

به همین سادگی در صورتی که فرد یابنده انسان متعهد به اخلاق باشد می تواند فقط با فشردن یک دکمه با شما تماس بگیرد و تلفن را بازگرداند. ضمن اینکه با این کار دسترسی آن شخص را به مابقی محتوای تلفن می بندید.

اما اینکه فرد یابنده چقدر به باز پس دادن تلفن گم شده متعهد باشد دیگر چیزی نیست که با هیچ اپلیکیشنی بتوان کنترل کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • علی
    علی | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    سریع جواب بده لطفا
    من با این قفل کردم اولش یه رمز داد یادم رفته الان هر چی میزن باز نمیکنه
    میزنه wrong pin

  • فرهاد
    فرهاد | ۲۱ دی ۱۳۹۳

    یک بار گوشی من رو ربود یه نفر :) برای بازرسی...من با همین دیوایس منیجر و یه کافی نت تو ده دقیقه گوشی رو وایپ کردم...وقتی خواست گوشیو ببینه دید مثل وقتیه از جعبه میاد بیرون ؛)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی