ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز فون استور حالا میزبان بیش از سیصد هزار اپلیکیشن است

تنوع و وسعت تعداد اپلیکیشن ها برای ویندوز فون را به یقین نمی توان با سیستم عامل هایی مانند iOS و یا اندروید مورد قیاس قرار داد، اما به نظر می رسد رفته رفته به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

تنوع و وسعت تعداد اپلیکیشن ها برای ویندوز فون را به یقین نمی توان با سیستم عامل هایی مانند iOS و یا اندروید مورد قیاس قرار داد، اما به نظر می رسد رفته رفته به نقطه ای نزدیک می شویم که شما ازانتخاب یک گوشی تحت ویندوز فون به خاطر کمبود اپلیکیشن های آن پشیمان نخواهید شد.

مایکروسافت دیروز و بدون ایجاد جنجال و هیجان خبری خاصی در صفحه ی مایکروسافت بر مبنای ارقام  اعلام داشت، که در ماه ژوئن سال جاری تعداد اپلیکیشن های موجود در ویندوز فون استور از مرز سیصد هزار عدد رد شده است. این رقم بیانگر دو برابر شدن تعداداپلیکیشن های این فروشگاه نسبت به بازه ی زمانی مشابه در سال گذشته محسوب می گردد.

در ماه دسامبر ویندوز فون استور دارای دویست هزار اپلیکیشن بود و حالا رد شدن از مرز سیصد هزار اپلیکیشن، نشان می دهد افزوده شدن و وارد شدن اپلیکیشن های جدید به این فروشگاه طی چند ماه گذشته شتاب سریعتری گرفته. همچنین مایکروسافت می افزاید که ۵۰ درصد از توسعه دهندگان حاضر در این فروشگاه جدید هستند، که این یعنی به زودی در فروشگاه ویندوز فون ممکن است شاهد اپلیکیشن های بدیعی باشیم که بر روی سایر پلتفرم ها موجود نباشند.

2

افزوده شدن تعداد اپلیکیشن های ارائه شده برای ویندوز فون، و حاضر بودن نام هایی بزرگ مانند اینستاگرام و Vine در فروشگاه اپلیکیشن های این سیستم عامل، می تواند به فروش تلفن های عرضه شده تحت آن کمک بزرگی نماید. البته مایکروسافت هنوز برای پر کردن شکاف میان سیستم عامل موبایل خود با سایر سیستم عامل های موجود از نظر تنوع اپلیکیشن، تلاش بسیاری را باید انجام دهد.

با یک نگاه سریع به ویندوز فون استور می توان دریافت جای بسیاری از اپلیکیشن های بزرگ و مطرح در سایر پلتفرم ها در این فروشگاه خالی است و مایکروسافت برای پر کردن بخش هایی از این خلا دست به ارائه آلترناتیو هایی غیر رسمی زده است، که در این زمینه می توان به جایگزین های غیر رسمی ارائه شده برای یوتیوب و اسنپ چت اشاره داشت. کمیت و عدم تنوع اپلیکیشن ها یکی از بزرگترین مشکلاتی است که گریبانگیر ویندوز فون بوده و مایکروسافت به شدت در تلاش است تا به هر شکل ممکن به رفع این مسئله بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

    پرچم وینفونیا بالاس

  • آرمین
    آرمین | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

    افزایش برنامه های فارسی زبان هم جالبه
    اولی که من خریده بودم اصلا برنامه فارسی خوب نداشت ولی الان برنامه هایی داره که من تو آندرویید هم ندیدم مثل Iran Drugs که با برنامه های دارویی تو اندرویید کار کردم و همه بی کیفیت و مشابه برنامه های جاوا بودن ولی این برنامه بسیار روون رو ویندوزفون اجرا میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی