ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Fujin: گجتی برای تمیز کردن دوربین های DSLR

همه گجت ها و ابزارهای دیجیتال ما نیازمند تمیز شدن هستند. و این مساله برای ابزاری مانند دوربین اهمیتی چند برابر دارد؛ چرا که اولین و مهمترین نکته برای گرفتن عکس ها و ویدئوها با ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

همه گجت ها و ابزارهای دیجیتال ما نیازمند تمیز شدن هستند. و این مساله برای ابزاری مانند دوربین اهمیتی چند برابر دارد؛ چرا که اولین و مهمترین نکته برای گرفتن عکس ها و ویدئوها با دوربین، پاکیزه کردن لنز از هر گونه غبار و آلودگی های تاثیر گذار روی کیفیت تصاویر است.

به همین منظور راه هایی برای تمیز کردن لنز تا سنسور دوربین ها وجود دارد. همچنین می توانید دوربین خود را جهت سرویس کردن و البته تمیز کردن به نمایندگی های مرتبط بسپارید. اما با کمک Fujin راه دیگری هم پیش پای شماست.

این ابزار که شبیه یک لنز طراحی شده ابزاری عالی برای تمیز کردن حرفه ای لنز و قطعات داخلی دوربین است. نام Fujin که برای آن انتخاب شده نیز در لغت به معنی 'زدودن شن' است.

ابزار مذکور مانند یک جاروبرقی تمیز کاری می کند. کافی ست لنز دوربین را جدا کرده و Fujin را جای آن ببندید. تمام خاک و گرد و غبار احتمالی از روی لنز شما پاک می شود. البته فعلا فقط برای دوربین های کانن قابل استفاده است.

method04

این گجت کاربردی فعلا فقط در آمریکا و با قیمت ۳۴ دلار عرضه می شود. شاید یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز عکسان مستند و خبری باشد که معمولا در شرایط سخت و غیرایزوله مشغول کار با دوربین های خود هستند. هر چند که می تواند برای تمامی عکاسان حرفه ای و نیمه حرفه ای در سایر رشته ها نیز مفید باشد.

در ادامه ویدئوی نحوه کارکرد آن را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/lens-cleaner.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

    اگه بياد ايران قيمتش بالاي صد هزار تومنه !
    اصن نخواستم خودم با يه پارچه خيس تميزش ميكنم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی