ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویری که از مشخصات فنی کامل گلکسی آلفا خبر می دهد

در طول دو هفته ی گذشته جزئیات، اخبار و شایعات بسیاری را پیرامون گلکسی آلفا کهکشانی جدید سامسونگ شنیدیم. حالا وب سایت Techmundo که در زمینه ی تکنولوژی فعالیت دارد، تصویری از جانب یکی از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۵۳

در طول دو هفته ی گذشته جزئیات، اخبار و شایعات بسیاری را پیرامون گلکسی آلفا کهکشانی جدید سامسونگ شنیدیم. حالا وب سایت Techmundo که در زمینه ی تکنولوژی فعالیت دارد، تصویری از جانب یکی از کاربرانش در برزیل دریافت کرده است که در آن مشخصات فنی این تلفن هوشمند به صورت کامل درج گردیده.

نمی توان به صورت قاطع اعلام داشت این تصویر متعلق به برنامه های آینده ی سامسونگ برای تبلیغ آلفا پس از معرفی آن در اواسط آگوست است یا خیر، ولی در نگاه اولیه به نظر می رسد اطلاعات درج شده در آن با آنچه که پیش از این شنیده بودیم همخوانی بسیاری دارد.

در تصویر مذکور اشاره شده است تلفن هوشمند گلکسی آلفا دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی از نوع سوپر امولد بوده و دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دروبین ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو است. ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (شایعاتی مبنی بر وجود نسخه ی ۶۴ گیگابایتی نیز شنیده شده است) از سایر مشخصات این تلفن هستند در حالیکه خبری از وجود درگاه حافظه ی میکرو اس دی نیست.

باتری تلفن مورد بحث ۱۸۶۰ میلی آمپر توصیف شده و این دومین باری است که این ظرفیت را برای باتری آلفا می شنویم، و به نظر می رسد نازک کردن تلفن از جانب سامسونگ برای جذاب تر نمودن ظاهرش اثر مستقیمی بر ظرفیت باتری داشته است.

222

سنسور اثر انگشت و مانیتور ضربان قلب، پشتیبانی از نانو سیم کارت، USB 3.0 و 4G LTE از سایر مشخصه های گلکسی آلفا هستند و بر روی آن اندروید ۴.۴ نصب شده است.

با توجه به مشخصات منتشر شده در تصویر شواهد نشان می دهد سامسونگ با حذف درگاه میکرو اس دی و همینطور و بهره گیری از نانو سیم کارت قصد دارد جزئیات تلفن جدیدش را هر چه بیشتر به محصول رقیب اصلیش یعنی آیفون نزدیک تر نماید. منبع ناشناس تک موندو اشاره داشته است که سامسونگ در این تلفن از پردازنده ی هشت هسته ای Exynos استفاده نموده تا توان بیشتری را برای آن فراهم بیاورد.

گفته می شود سامسونگ اخیراً در مراسمی در روسیه آلفا را به صورت ناشناس نمایش داده است و برخی از حاضرین توانسته اند با آن کار نمایند، که همین امر نشان می دهد سامسونگ برای عرضه ی این تلفن هوشمند بازار خاصی را هدف نگرفته و قصد ارائه اش به صورت بین المللی را داراست.

همه ی شواهد بیانگر این هستند که سامسونگ تلاش می نماید تلفن هوشمندی عرضه کند که بر روی فروش آیفون بعدی تاثیر مستقیم گذارده و کاربران را در خرید مردد نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    ميتونه با نسخه 4.7 اينچي اپل رقابت كنه .

  • mahdi_pourmahdi
    mahdi_pourmahdi | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    این بیشتر شبیه هواووی هست تا اپل.فک کنم از یک محصول کپی کار کپی کرده.خخخخخخ

  • www.ratebook.ir
    www.ratebook.ir | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    همه چیش خوبه بغیر از باطری

    امیدوار بودم حداقل باطری 2600 میزاشت روش

    این خیلی کمه

    امیدوارم تغییرش بده

    اگه باطری قویتری داشته باشه من حتما بهش نمره خوبی میدم ولی با این باطری افتضاحه

  • شهاب
    شهاب | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    بابا چه خبره همه دارن میکوبن سامسونگو !!!!!!
    به نظر من این گوشی فقط برای توسعه دهنده ها ساخنه شده تا عیب و ایراد یه گوشی فلزی رو به سامسونگ بگن تا سامسونگ برای تولید و طراحی بهتر galaxy s6 آماده بشه
    بعضی از طرفدارای اپل واقعا حرفای جالب و خنده داری میزنن !!!!
    شما بشین با محصولات اپل حال کن چیکار به سامسونگ داری ای بابا

  • m.m
    m.m | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    با این قیمت گرون اصلا به صرفه نیست!!
    با این پول میشه یه گوشی فلزی با کیفیت و زیبا مثل ( htc one یا iphone 5s ) خرید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی