ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مشخصات فنی (HTC One (M8 تحت ویندوز فون با همتای اندرویدیش یکسان است

قبلاً نیز شایعاتی را در این مورد شنیده بودیم و حالا انتظار می ورد HTC‌ در رویداد ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) خود دست به معرفی نسخه ی دیگری از تلفن پرچمدارش یعنی (One (M8 بزند، که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

قبلاً نیز شایعاتی را در این مورد شنیده بودیم و حالا انتظار می ورد HTC‌ در رویداد ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) خود دست به معرفی نسخه ی دیگری از تلفن پرچمدارش یعنی (One (M8 بزند، که به سیستم عامل ویندوز فون تجهیز گردیده. احتمال داده می شود عرضه ی این نسخه ی جدید از پرچمدارد مذکور کمی بعد از مراسم معارفه، یعنی از ۲۱ آگوست توسط برخی از اپراتورهای مطرح در ایالات متحده آغاز گردد.

نکته ی جالب در اینجاست که به نظر می آید اگر شما از مشخصات فنی نسخه ی اندرویدی (One (M8 آگاه هستید بدین معنی است که احتمالاً از مشخصات فنی نسخه یی از آن که قرار گشته تحت ویندوز فون ۸.۱ ارائه شود نیز آگاهی دارید.

بر مبنای اخباری که به گوش می رسد نسخه ی تحت ویندوز فون نیز دارای صفحه نمایشی ۵ اینچی از نوع Super LCD3 است که با با گوریلا گلس ۳ محافظت شده، و دارای رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با تراکم پیکسلی ۴۴۱ppi خواهد بود. یک پردازنده ی چهار هسته ای ۲.۳ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۱، به همراه ۲ گیگ رم، حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی و درگاه حافظه ی میکرو اس دی با پشتیبانی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی جانبی از سایر مشخصات فنی این تلفن هوشمند محسوب می گردند.

دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی بوده و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری به تلفن قدرت می بخشد، و بر روی آن ویندوز فون ۸.۱ به همراه آپدیت ۱ نیز نصب گردیده و این یعنی به محض درآوردن تلفن از جعبه کورتانا آماده است تا به شما خدمت کند.

با توجه به آنچه اشاره شد می توان گفت (One (M8 به همراه ویندوز فون دقیقاً مشابه همتای محبوب اندرویدی خودش است و این به معنی حضور اسپیکرهای استریوی BoomSound‌ در این تلفن هوشمند و پشتیبانی آن از قاب HTC Dot View نیز می باشد. نسخه ی تحت ویندوز فون احتمالاً با قیمت ۱۹۹ دلار توسط اپراتورهای موبایل به کاربران عرضه خواهد شد ولی در مورد قیمت خرده فروشی آن هنوز اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۰ مرداد ۱۳۹۳

    super lcd صفحه نمایش مورد علاقه من..........................

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی