ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بتلفیلد 4 برای یک هفته رایگان شد

«زمان بازی» اوریجین یکی دیگر از قابلیت های مثبت و رو به فزون سیستم دیجیتالی الکترونیک آرتز است که طی آن به بازیکنان و دارندگان اکانت Origin اجازه می دهد برای مدت محدودی برخی از بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۵

«زمان بازی» اوریجین یکی دیگر از قابلیت های مثبت و رو به فزون سیستم دیجیتالی الکترونیک آرتز است که طی آن به بازیکنان و دارندگان اکانت Origin اجازه می دهد برای مدت محدودی برخی از بازی های بزرگ این شرکت را به رایگان بازی کنند و حالا نوبت به بتلفیلد 4 رسیده است.

تمامی کاربرانی که موفق شوند بتلفیلد 4 را تا تاریخ 14 آپریل وارد اکانت اوریجین خود کنند، می توانند 168 ساعت این بازی را به رایگان در اکانت خود داشته باشند. البته الکترونیک آرتز در این زمینه شفاف سازی کرده که این 168 ساعت دقیقا از زمانی شروع می شود که برای اولین بار بازی را اجرا کنید.

یعنی اینکه زمان دانلود چه 10 ساعت و چه 100 ساعت طول بکشد، مهم نیست، یک هفته شما درست از زمانی آغاز می شود که برای اولین بار دکمه Play را فشار دهید. پس دستورالعمل این است که ابتدا و بدون درنگ بازی را به اکانت خود اضافه کنید، سپس یا بازی را دانلود کنید، یا فایل های آن را از روی دیسک روی اوریجین نصب کنید.

اگر قبلا بخش داستانی بتلفیلد 4 را به اتمام رسانده اید، حالا می توانید در این یک هفته که الکترونیک آرتز بازی را در اختیار همه قرار داده استفاده کنید و طعم بازی های آنلاین در سرویس های ضد تقلب را بچشید و اگر دوست داشتید، بازی را بخرید.

همچنین در راستای برنامه On the House شرکت الکترونیک آرتز، برای ارائه بازی رایگان به کاربران اوریجین، بازی Wing Commander 3™: Heart of the Tiger که در حالت عادی 5 دلار قیمت دارد برای مدت زمان محدودی (احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر) رایگان شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    داشتم به اين فكر ميكردم كه : چه خوب ميشد ، بعضي شركتها ، بعضي سخت افزارهاشون را در بعضي زمانها فقط در بعضي مواقع ! كاملا رايگان !! ميكردند.

  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    يكي از بهترين ها براي PC همين بتلفيلد هست .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی