ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا ۸۳۰ مجهز به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و درگاه میکرو اس دی است

قبلاً شایعات گوناگونی را در مورد نوکیا لومیا ۸۳۰ شنیدیم و حدس بر این است که مایکروسافت رویداد ۴ سپتامبر خود در نمایشگاه IFA را با معرفی این تلفن هوشمند آغاز نماید. بر مبنای تصاویری ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۵

قبلاً شایعات گوناگونی را در مورد نوکیا لومیا ۸۳۰ شنیدیم و حدس بر این است که مایکروسافت رویداد ۴ سپتامبر خود در نمایشگاه IFA را با معرفی این تلفن هوشمند آغاز نماید. بر مبنای تصاویری نیز که سابقاً از این محصول به بیرون درز کرده بود و دعوتنامه های ارسالی از جانب مایکروسافت حدس زده میشد با تلفنی قدرتمند در زمینه ی عکاسی موبایل طرف هستیم.

اکنون ویدئویی توسط TK Tech News از لومیا ۸۳۰ منتشر شده که جزئیات بیشتری از برخی مشخصات فنی کلیدی این تلفن هوشمند را افشا می سازد. لومیا ۸۳۰ به صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P و تراکم پیکسلی ۳۲۶ppi مجهز است، و بر روی آن یک دوربین PureView بیست مگاپیکسلی نیز تعبیه گردیده. حدس زده می شود پیش از این نمونه ی مشابه دروبین مذکور، بر روی برخی از پرچمداران دیگر نوکیا یعنی لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ نیز به کار گرفته شده باشد.

از شواهد بر می آید که این تلفن هوشمند به همراه ویندوز فون ۸.۱ عرضه خواهد شد. با توجه به دارا بودن خصیصه های برتر در زمینه ی عکاسی، برای فراهم آوردن فضای کافی جهت عکس های پرحجم گرفته شده توسط آن لومیا ۸۳۰ از درگاه میکرو اس دی نیز به یقین پشتیبانی خواهد نمود. اینکه تلفن یاد شده دارای چه مقدار حافظه ی داخلی باشد مشخص نیست ولی با توجه به ذات میان رده ی آن حدس می زنیم مقدار این حافظه بیشتر از ۱۶ گیگابایت نخواهد بود.

منبعی که ویدئوی مذکور را منتشر کرده است اعلام نموده با مرور زمان و دسترسی به نمونه ای که آماده ی عرضه به کاربران خواهد بود اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد لومیا ۸۳۰ ارائه خواهد نمود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (75 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    حيف كه الان دست و بالم بستست وگرنه حتما يه گوشي ويندوزفوني ميخريدم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی