ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی اپلیکیشن های خود را برای تمام موبایل های اندرویدی عرضه خواهد کرد

اچ تی سی شرکتی است که سابقه خوبی در ساخت اپلیکیشن و طراحی پوسته برای اندروید دارد. حالا این شرکت قصد دارد اپلیکیشن های انحصاری خود را برای دیگر موبایل های اندرویدی عرضه کند؛ فارغ ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۹

اچ تی سی شرکتی است که سابقه خوبی در ساخت اپلیکیشن و طراحی پوسته برای اندروید دارد. حالا این شرکت قصد دارد اپلیکیشن های انحصاری خود را برای دیگر موبایل های اندرویدی عرضه کند؛ فارغ از اینکه چه شرکتی سازنده آن تلفن اندرویدی است.

بنا به گزارش های رسیده اچ تی سی یک واحد کسب و کار جدید با نام آزمایشگاه های HTC Creative ایجاد کرده و از طریق آن قصد دارد اپلیکیشن های خود را آماده کند. اولین محصولی که در دست آماده سازی قرار گفته اپلیکیشن Zoe است که اولین بار در مدل One M7 قرار گرفت. Zoe به شما امکان اتصال 16 ویدیو و عکس به یکدیگر را می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب تصاویر و پوسته کلیپ است و سپس اپلیکیشن به صورت خودکار یک ویدیوی خاطره انگیز به شما تحویل می دهد.

همچنین اچ تی سی در این اپلیکیشن قابلیت به اشتراک گذاری کلیپ ها را در سایر شبکه های اجتماعی قرار داده است. از آنجایی که Zoe در ابتدای مسیر است احتمالا فعلا فقط در موبایل های رده بالای دیگر شرکت ها با حداقل اندروید 4.4 نصب شود. اچ تی سی برنامه ریزی کرده که قابلیت های Zoe را بهبود ببخشد و در اواخر این هفته نسخه جدید را منتشر کند و همچنین، با حذف محدودیت های نصب، آن را به دیگر دستگاه ها هم انتقال دهد.

گروه Creative Labs قصد دارند دیگر اپلیکیشن های انحصاری این شرکت تایوانی را هم برای تمام تلفن ها و تبلت های اندرویدی آماده عرضه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • محمد علی
    محمد علی | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    پس کی میاد

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

    چه قدر شرکتی دوست داشتنی این htc....................

  • سهیل
    سهیل | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

    کلا کمپانی ها دارن به سمت عمومی کردن می رن. اون از مایکروسافت که آفیس را برای آیپد و آیفون منتشر کرد و اینم از اچ تی سی و خیلی نمونه های دیگه.

  • میلاد
    میلاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

    سلام به همه
    می دونم بی ربطه ولی مهمه
    بازی 41148 رو که همه می شناسن digiato هم نقد شو گذاشته بود ، اگه برنامه دیشب 20 و 30 دیده باشد تو وب گردیش بازی رو اسم نبرد اما به عنوان شیطان پرستی معرفی کرد
    حالا سازنده اش هم ناراحت شده و گفته دیگه اپیزد های بعدیش هم نمی سازه
    اگه می تونین برین این آدرس و به اونا اعتراض کنید
    http://webgardi.yjc.ir/fa/contacts
    لینک صحبت های سازنده بعد برنامه
    http://41148.ir/post/31

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی