ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ایسوس در حال آماده سازی نسل بعدی سری ZenFone است

ایسوس ژانویه گذشته در مراسم CES 2014 از تلفن های اندرویدی جدیدش، یعنی سری ZenFone پرده برداشت و طبق برنامه ریزی های قبلی، قصد دارد تا پایان سال جاری 5 میلیون دستگاه را به فروش ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۵۲

ایسوس ژانویه گذشته در مراسم CES 2014 از تلفن های اندرویدی جدیدش، یعنی سری ZenFone پرده برداشت و طبق برنامه ریزی های قبلی، قصد دارد تا پایان سال جاری 5 میلیون دستگاه را به فروش برساند. هر سه مدل زنفون (زنفون 6، زنفون 5 و زنفون 4) در تمام فروشگاه های ایسوس به خوبی عرضه شدند و یه دلیل امکانات و ویژگی های خوب شان، فروش مناسبی هم داشتند.

بنابراین انتظار می رفت که نسل دوم این سری هم توسط این شرکت آماده عرضه شود. خبری که چندی پیش توسط مدیر عامل این شرکت تایوانی، آقای جری شن تایید شد. طبق گفته آقای شن نسل جدید سری زنفون در ژانویه 2015 (و مجددا در مراسم CES) معرفی خواهد شد.

گزارش ها حاکی از آن است که تلفن های جدید از نظر طراحی، رابط کاربری، قابلیت های دوربین، مموری و عمر باتری به روز رسانی خواهند شد. هنوز سایز صفحه نمایش سری جدید مشخص نشده ولی احتمالا مانند نسل اول در سه سایز 4، 5 و 6 اینچ عرضه خواهند شد. پردازنده سری اول زنفون ها اتم اینتل بود و هنوز مشخص نیست در نسل دوم هم همین پردازنده ها استفاده می شود یا خیر. در هر حال این موضوع مشخص است که یکی از این سه تلفن نسل سوم شبکه مخابراتی (3G) را پشتیبانی می کند و مابقی قادر به برقراری ارتباطات نسل چهارم LTE خواهند بود.

ایسوس سری اول زنفون را در 11 کشور عرضه کرد و باید صبر کرد و دید چه برنامه ای برای عرضه نسل دوم این تلفن های همراه هوشمند دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    من با تبلتهای اندروئیدیش کار کردم هم قیمت مناسب بود هم رابط کاربری روون و زیبایی داره در عین حالی که به کیت کت هم آپگرید شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی