ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Nightmare Malaria؛ زنده بمان

مالاریا سالانه تقریبا یک میلیون انسان را قربانی می کند و از این جمعیت بیش از 700 هزار نفرشان کودکان زیر 5 سال هستند. حقیقتا ناراحت کننده است که بدانیم چگونه هم نوعان ما در کشورهای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

مالاریا سالانه تقریبا یک میلیون انسان را قربانی می کند و از این جمعیت بیش از 700 هزار نفرشان کودکان زیر 5 سال هستند. حقیقتا ناراحت کننده است که بدانیم چگونه هم نوعان ما در کشورهای فقیر، مخصوصا کشورهای آفریقایی، جان می دهند در حالی که دنیا می تواند به صورت جدی تری با این مسئله برخورد کند.

اما سوژه صحبت ما بیماری مالاریا نیست، بلکه می خواهیم بازی موبایلی معرفی کنیم که در این جهت توسعه داده شده تا آگاهی مردم را افزایش دهد. Nightmare: Malaria عنوان متفاوتی نیست و شاید اصلا بازی سطح بالایی هم نباشد اما هدفی که این بازی دنبال می کند قطعا قابل ستایش است.

com.psyop_.againstmalaria1

این عنوان در مورد دختر خردسالی است که به مالاریا مبتلا شده و حالا نقش شما در این بین رهاندن وی از کابوس های وحشتناکش است. باید به او کمک کنید تا از هر مرحله خوابش جان سالم به در ببرد و با قوای تمام بیماری مالاریا را به چالش بکشد.

بازی Nightmare: Malaria با هدف افزایش آگاهی و جمع آوری کمک های مالی جهت بهبود وضعیت سلامتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری مالاریا توسط گروه Psuop و با همکاری بنیاد ضد مالاریا (AMF) ساخته شده و به رایگان در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. اگر مایل به کمک کردن هستید می توانید به سایت توسعه دهندگان بازی مراجعه کنید.

Nightmare: Malaria

Nightmare: Malaria

سازنده: Psyop Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 44 و 63 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۲۲ مرداد ۱۳۹۳

    بايد از اينجور بازي ها بيشتر ساخته بشه تا لا اقل از راه اين بازي ها اطلاعات همه ي ما در مورد اين جور بيماري ها بالا بره .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی