ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی اولین ساعت هوشمند اندرویدی ایسوس در IFA 2014

ایسوس احتمال دارد اولین ساعت هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید ور به زودی در ماه آینده معرفی کند. منبع خبر مدیر عامل این شرکت تایوانی، آقای جری شن است که در مصاحبه ای ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

ایسوس احتمال دارد اولین ساعت هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید ور به زودی در ماه آینده معرفی کند. منبع خبر مدیر عامل این شرکت تایوانی، آقای جری شن است که در مصاحبه ای اعلام کرد ایسوس احتمال دارد در IFA به بازار ساعت های هوشمند وارد شود.

بنا به گزارش وب سایت فوکس تایوان ایسوس در کنار شرکت های سامسونگ، ال جی، موتورولا و اچ تی سی، جزو اولین شرکای گوگل در پروژه اندروید پوشیدنی (Android Wear) است. جری شن باور دارد ساعت هوشمند شرکت اش از دیگر محصولات مشابه ظاهری بهتر و همچنین قیمت مناسب تری خواهد داشت. شنیده ها حاکی از آن است که قیمتی در حدود ۹۹ تا ۱۴۹ دلار خواهد داشت. در حالی که قیمت ساعت های هوشمند شرکت های ال جی و سامسونگ با ۱۹۹ دلار آغاز می شوند.

با وجود اینکه مدیر عامل ایسوس با اعتماد به نفس در رابطه با ساعت هوشمند این شرکت صحبت می کند، اما باور دارد که گجت های پوشیدنی هنوز آماده محبوب شدن در میان مردم نیستند. او در این رابطه گفت:

ما در حال یک رویا پردازی بزرگ برای آینده دیوایس های پوشیدنی هستیم، اما باید بدانیم این آرزوها در این سال و حتی اواسط سال آینده هم دست یافتنی نیستند. چرا که بازار تقاضا هنوز اینگونه محصولات را نیاز ندارد.

در کنار ایسوس، موتورولا خود را آماده عرضه قریب الوقوع Moto 360 می کند و اگر شایعات حقیقت داشته باشد، به زودی اولین ساعت هوشمند شرکت اچ تی سی را خواهیم دید.

لازم به ذکر است که مراسم IFA 2014 امسال از تاریخ ۵ سپتامبر به مدت ۵ روز (۱۴ الی ۱۹ شهریور) در برلین برگزار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • nima
    nima | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

    آخه این چه وضعی هست هرکی پا می شه یه ساعت آندرویدی میزینه یکی نیست بگه باو ساعت کجا تو کجا

    با این وضعی که من می بینم فردا GLX هم یه ساعت آندرویدی بزنه تعجب نخواهد داشت :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی