ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلیغات هوشمندانه سامسونگ در فرودگاه های آمریکا

ماه گذشته سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد و در آن با دست گذاشتن بر روی ضعف باتری آیفون، مستقیما مخاطبین اپل را مورد هدف قرار داد. سامسونگ در آن فیلم، آیفون داران را دعوت کرده ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۷

ماه گذشته سامسونگ ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد و در آن با دست گذاشتن بر روی ضعف باتری آیفون، مستقیما مخاطبین اپل را مورد هدف قرار داد. سامسونگ در آن فیلم، آیفون داران را دعوت کرده بود تا از بغل کردن دیوار و ماندن در کنار پریز های برق دست کشند و با خرید گلکسی اس ۵، لذت یک شارژ طولانی مدت را تجربه نمایند.

اکنون کره ای ها را در ادامه همان کمپین، پا را فراتر گذاشته و تبلیغات محیطی خود را نیز بر همین اساس طراحی نموده اند. تبلیغات جدید سامسونگ در فرودگاه های آمریکا نصب شده اند و به صورتی کاملا هوشمندانه و هدف مند، قدرت باتری گلکسی اس ۵ را به رخ می کشند.

سامسونگ بنر های خود را در کنار درگاه های شارژ تلفن همراه قرار داده و نوشته است که : «شما با استفاده از قابلیت Ultra Power Saving Mode گلکسی اس ۵ می توانید هرجایی باشید، به جز اینجا.»

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو خواندید، سامسونگ این روز ها به شدت به علت پایین آمدن میزان فروشش تحت فشار است. به نظر می رسد مدیران سامسونگ این روز ها فشار تبلیغاتی خود را چند برابر کرده اند تا بدین نحو بتوانند آمار و ارقام فروش را تحت تاثیر قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • علی
    علی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

    خدا گفته برای اینکه خودتون رو بزرگ جلوه بدین عیب دیگران رو نشون ندین.....

    خودشونو بزرگ میکنن دیگران رو کوچک !

    اگه داری با قابلیت هات خودتو بزرگ کن ن با کوچیک کردن دیگران.

  • مهرداد آیینی
    مهرداد آیینی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    طرفدارای اپل بی منطق ترین طرفداران....آقا قبول کنید یه سری امکاناتش بهتره....فقط میگن اپل کلاس داره و فلزیه و اینا...ول کنید بابا ترو قرآن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی