ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مروری بر محصولات برنده شده ال جی در نمایشگاه EISA 2014

همانطور که چند ساعت پیش به عرض تان رساندیم، مراسم EISA 2014 با اعلام برندگان این دوره به پایان رسید. در این جشنواره چند محصول ال جی هم به عنوان محصولات برتر سال ۲۰۱۴ انتخاب شدند: ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۰

همانطور که چند ساعت پیش به عرض تان رساندیم، مراسم EISA 2014 با اعلام برندگان این دوره به پایان رسید. در این جشنواره چند محصول ال جی هم به عنوان محصولات برتر سال ۲۰۱۴ انتخاب شدند: تلویزیون 4K OLED، تلویزیون هوشمند، SoundPlate و آخرین پرچمدار این شرکت یعنی جی۳

نکته جالب در مورد ال جی این است که تلویزیون OLED این شرکت برای سومین سال پیاپی در این جشنواره موفق به کسب جایزه شد.

دفتر ال جی مطلبی را در این رابطه برای ما ارسال کرده که در ادامه خواهید خواند.

با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت ال‌ جی امروز اعلام میدارد که تلویزیون 4K OLED، تلویزیون هوشمند، SoundPlate و پرچمدار هوشمند خود G3 موفق به کسب از EISA اروپا گردید اند. شرکت ال‌ جی به عنوان تنها شرکتی است که موفق به کسب جایزه EISA، برای تکنولوژی تلویزیون OLED در سه دوره متوالی شده است. ال‌ جی با آخرین موفقیت هایش در زمینه سرگرمی‌های خانگی به بکپارچگی رسید.

تلویزیون منحنی 77 اینچ ال‌ جی مدل (77EC980V) برنده جایزه EISA 2014-2015، در تلفیق وضوح تصویر 4K و طراحی نمایشگر OLED با استفاده از تکنولوژی WRGB اولین است. ترکیب آخرین فناوری صفحه نمایش پیشرفته به همراه تصویر دقیق با کنتراستی نا متناهی، را تضمین می‌کند. صفحه خمیده تلویزیون OLED تجربه تماشای یک تصویر بی‌نظیر با زاویه دید گستره ای را به شما اراده می‌دهد. تکنولوژی بی نظیر Tru 4K Engine Pro قابلیت تبدیل محتوا با کیفیت پایین به کیفیتی نزدیک به Ultra HD ارائه می دهد.

برنده جایزه تلویزیون هوشمند 2014-2015 EISA اروپا، تلویزیون ال‌ جی 55 اینچ هوشمند مدل 55LB870V، تصویری تمام HD با رنگ های مناسب و کنتراستی عمیق و زاویه دید گسترده را فراهم می‌سازد. همراه با پیشگامی در نرم افزار webos، این تلویزیون تجربه ای ساده به همراه دسترسی سریع و آسان را به دنیای تفریحی را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش تلویزیون این محصول با طراحی بی‌نظیر قاب بسیار نازک موجب ارائه تصاویر ملموس تری برای کاربرد گردیده است.

جایزه دیگر EISA 2014-2015 متعلق به Soundplate مدل AB540 می‌باشد. این محصول با طراحی بسیار مناسب و راحت در زیر تلویزیون قرار می گیرد ،و با طراحی بسیار ظریف خود وسیله ای همه کاره در خانه می باشد. علاوه بر سینمای خانگی مدل 320W، 4.1 کاناله که با سابووفر های بیسم خود فضا را احاطه میکند، مدل LAB540، سیستم BLU-RAY را در خود تلویزیون هوشمند جای داده است. این مدل همچنین سیستم های بلوتوث و فایل های صوتی AUDIO را ساپورت خواهد کرد.

LG G3_EISA Award 2014-2015

موبایل ال‌ جی G3 نیز مورد توجه EISA امسال قرار گرفت و جایزه موبایل های هوشمند پیشرفته 2014-2015 EISA را دریافت کرد. ال‌ جی G3 نمونه جدیدی است که به وسیله بازخوردهای مصرف کنندگان و شعار همیشگی خود، سادگی در اوج هوشمندی به پیشرفت های خود دست پیدا کرد. نرم افزارهای اختصاصی بکار رفته در ال‌ جی G3، نوآوری‌ هایی نظیر کیبوردهای هوشمند، اخطارهای هوشمند، Knock code برای راحتی و امنیت بیشتر مصرف کننده را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت ال‌ جی در رابطه گفت: "این افتخار بزرگی است که محصول ما توسط EISA مورد توجه قرار گرفته است. ال‌ جی راه خود را ادامه می دهد تا به وسیله تلاش های خود مرزهای تکنولوژی و طراحی را برای مصرف کنندگانی که ال‌ جی را به عنوان بهترین می‌دانند از بین ببرد."

EISA انجمنی متشکل از 50 نفر اعضا از 20 کشور اروپایی می باشد که به آخرین تکنولوژی‌ها در صنعت صدا و تصویر اختصاص یافته است. این انجمن سالیانه، بهترین های صدا و تصویر را در شش گروه اعلام میدارد: صدا - فیلم - صفحه نمایش خانگی - عکاسی - وسایل الکترونیکی در ماشین و موبایل. جایزه ها به شرکت هایی اعطا می شود که در بردارنده تکنولوژی پیشرفته، اجزا،طراحی، ساخت و ارزش پولی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • scarface
    scarface | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    با این که جی2گوشی خوبی بود اما ازش خوشم نیومد از جی3 هم خوشم نمیاد حالا چه فایده خوشم هم میومد نمیتونستم بخرم!!!
    شوخی کردم به امید موفقیت بیشتر ال جی

  • amirftma
    amirftma | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    داره از LG خوشم میاد
    مخصوصا G3 چشمموگرفت

  • رحمان
    رحمان | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    تو صفحه مربوط به سونی به من منفی دادید . حالا دیدید LG تو تلویزیون بهترینه چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد.

  • کمال
    کمال | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

    من هم بین جی 3 و اس 5 حسابی گیر کردم من تقریبا 5 ساله ال جی دارم و نظرم خودم هم روی جی 3 هست ولی صفحه نمایش اس 5 خیلی و دوربین کمی از جی 3 بهتره که دو تا فاکتور خیلی تعیین کنندس البته نسخه اسنپدرگون اس 5 رو میگم دوستان راهنمایی کنن؟؟؟؟؟

    • رحمان
      رحمان | ۲۵ مرداد ۱۳۹۳

      lg g3

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی