ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

موتو اس (شامو) احتمالا نکسوس بعدی نیست

چندی پیش شایعاتی در رابطه با نکسوس بعدی منتشر شد که گویا موتورولا سازنده نسخه جدید این سری تلفن های هوشمند است. طبق خبرها اسم رمز این دستگاه هم شامو (نهنگ قاتل) معرفی شده بود. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۹

چندی پیش شایعاتی در رابطه با نکسوس بعدی منتشر شد که گویا موتورولا سازنده نسخه جدید این سری تلفن های هوشمند است. طبق خبرها اسم رمز این دستگاه هم شامو (نهنگ قاتل) معرفی شده بود.

اما وب سایت TKTechNews به اطلاعاتی از جمله یک تصویر از محافظ صفحه نمایش دست یافته که نشان می دهد دستگاه بعدی موتورولا، موتو اس نام دارد و احتمالا از سری نکسوس نخواهد بود. اما کماکان گفته می شود که جزو پروژه اندروید سیلور (Android Silver) است.

با اطلاعاتی که از طریق فایل build.prop استخراج شده از داخل دستگاه توسط Antutu دریافتیم که اسم رمز این دستگاه شامو بوده و صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ یا همان ‌2K دارد.

moto-s-image

از دیگر مشخصات سخت افزاری که به نظر می رسد متعلق به موتو اس باشد، می توان به پردازنده اسنپدرگن ۸۰۵، پردازنده گرافیکی آدرینو ۴۲۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم ۲.۱ مگاپیکسل اشاره کرد.

این مشخصات به اطلاعات قبلی در رابطه با موتو اس شباهت زیادی دارد و تنها تفاوت در مقدار رم و دوربین است که در شایعات پیشین به ترتیب ۳ گیگابایت و ۱۲ مگاپیکسل عنوان شده بود.

تی کی تکنیوز با توجه به محافظ لو رفته سایز صفحه نمایش آن را ۵.۹ اینچ حدس زده اما نکته جالبی که در فایل build.prop آمده DPI نمایشگر است که ۶۴۰ گفته شده است. با این تفاسیر سایز صفحه نمایش نباید بزرگتر از ۴.۶ اینچ باشد.

و نکته دیگری که این وب سایت به آن اشاره می کند، احتمالا موتو اس در وهله اول برای اپراتور ورایزن عرضه شود و اینکه این دستگاه از سری نکسوس نخواهد بود.

هنوز برای اعتماد کردن به اینگونه اطلاعات زود است و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

    عجب سخت افزاری ...

  • amirftma
    amirftma | ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

    کی میشه شایعات تموم شه دیگه شایعه نباشه
    من اصلا از شایعات خوشم نمیاد

  • the one with mind
    the one with mind | ۲۶ مرداد ۱۳۹۳

    بهتر. چون اگه این نکسوس بعدی باشه با سایز صفحه وحشتناک بزرگ من مجبور می شم همون نکسوس 5 و بگیرم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی