ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشغول ساخت بزرگترین اپل استور خود در دوبی است

اپل هفته پیش یک لیست استخدام برای یک فروشگاه جدید واقع در دوبی را منتشر کرد و گویا این شرکت قصد دارد به زودی اپل استور جدید خود را در خاورمیانه افتتاح کند. اما این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۵

اپل هفته پیش یک لیست استخدام برای یک فروشگاه جدید واقع در دوبی را منتشر کرد و گویا این شرکت قصد دارد به زودی اپل استور جدید خود را در خاورمیانه افتتاح کند. اما این همه ماجرا نیست، بلکه این فروشگاه قرار است بزرگترین مرکز خرید محصولات اپل در سرتاسر دنیا باشد.

به گزارش EDGARDaily این فروشگاه در "مرکز خرید امارات" واقع در شهر دوبی (Mall of the Emirates) قرار دارد و بزرگترین اپل استور این شرکت از ابتدای تاسیس اش خواهد بود. این خبرگزاری در همین رابطه می نویسد:

منبع معتبر ما می گوید این فروشگاه - که بزرگترین اپل استور خواهد بود - در واقع قرار است جایگزین مجتمع سینمایی مرکز خرید امارات باشد. زمان بندی استخدام های جدید به ما این سرنخ را می دهد که احتمالا اپل استور دبی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ افتتاح خواهد شد.

مرکز خرید امارات در سپتامبر ۲۰۰۵ در شهر دوبی افتتاح گشته است و بیش از ۷۰۰ فروشگاه بزرگ را در محیطی با مساحت تقریبی ۲۲۳هزار متر مربع در خود جای داده و به همین دلیل، یک محل فوق العاده برای فروشگاه اپل خواهد بود. پیش از این هم تیم کوک در فوریه به این شهر سفر کرده بود و با نخست وزیر امارات متحده دیداری داشت، ولی اطلاعاتی در رابطه با صحبت های آنها منتشر نشد اما از همان زمان نیز به نظر می رسید تیم کوک قصد جدی برای گسترش فعالیت های اپل در این منطقه دارد.

این خبر قطعا برای کاربران ایرانی بسیار خوشحال کننده است چرا که در این صورت، اپل یک قدم دیگر به ما نزدیک شده. امیدواریم روزی برسد که این شرکت به طور رسمی اپل استور خودش را در ایران هم افتتاح کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • behzad
    behzad | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    سلام اگر مقدور هست شماره تماس یا ایمیل جهت تماس با نماینده اپ استور جهت تعمیر اپل واچ بدهید با تشکر

  • پوریا
    پوریا | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

    خدا وکیلی چند تا محصول داره که می خواد فروشگاه به این بزرگی بزنه!!! حالا اگه سامسونگ بود یه چیزی می گفتیم می خواد یه فروشگاه بزنه که شاید همه محصولاتشو بتونه به نمایش بزاره ولی خب چی بگم

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

    حرفی واسه گفتن نمونده یه مشت عرب ببین به کجا دارن میرسن

  • pooya_pooyayi
    pooya_pooyayi | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳

    من که از اونجا نمگیرم! چون پارت اماراته و فیس تایم نداره!
    ترکیه هم ماشالله 3 تومن در میاد آیفون !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی