ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر جدیدی که آیفون ۶ را به صورت کاملاً مونتاژ شده نمایش می دهند

در حالی که کمتر از یک ماه تا معرفی آیفون ۶ توسط کمپانی اپل زمان باقی مانده است، تا کنون تصاویر بسیاری را از اجزای این تلفن هوشمند که توسط زنجیره ی تولید کنندگان اپل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

در حالی که کمتر از یک ماه تا معرفی آیفون ۶ توسط کمپانی اپل زمان باقی مانده است، تا کنون تصاویر بسیاری را از اجزای این تلفن هوشمند که توسط زنجیره ی تولید کنندگان اپل به بیرون درز داده شده بودند مشاهده نمودیم. برای مثال در آخرین تصاویری که به این شیوه منتشر گردیده بود، توانستیم قاب جلویی و پشتی این تلفن هوشمند که گفته می شد متعلق به نسخه ی مجهز به نمایشگر ۴.۷ اینچی آن است را مشاهده نماییم.

ولی حالا تصاویری منتشر شده اند که به نظر می آید در آنها این دو قاب به همراه سایر اجزا بر روی هم مونتاژگشته اند، و ما می توانیم بر مبنای آنها تصاویری واقعی را از آیفون نسل بعدی شاهد باشیم. عکس های مذکور احتمالاً دقیق ترین تصاویری هستند که تا کنون از جزئیات ظاهری آیفون بعدی منتشر گشته اند.

2

کمپانی Feld & Volk که تخصص اصلیش در تولید نسخه هایی سفارشی شده و لوکس از تلفن هوشمند آیفون است، تصاویر جدید یاد شده را که دارای کیفیت بسیار بالایی نیز هستند در اشتراک اینستاگرامش منتشر نموده است.

3

با نگاهی به نمای کناری آیفون ۶ می توانیم به راحتی در مورد ضخامت این تلفن هوشمند قضاوت نماییم، انتظار می رود با تغییر ابعاد نسل بعدی آیفون میزان ضحامت آن در قیاس با نسل فعلی که با اندازه یی نزدیک به ۷ میلی متر عرضه می شود کاهش یافته باشد.

در این تصاویر همانطور که ملاحظه می شود گوشه های آیفون ۶ به نرمی گرد شده اند و دکمه های صدای آن نیز باز طراحی گشته اند، و در مجموع آیفون نسل بعدی به نظر می آید از نظر ظاهری تا حدی شبیه نسل فعلی آیپد مینی و آیپد ایر شده است. همچنین این تصاویر نشان می دهند که سوراخ های خروجی اسپیکرهای این تلفن هوشمند نیز باز طراحی گشته اند و جای دکمه ی پاور برای دسترسی راحت تر با توجه به تغییر ابعاد آیفون ۶ تغییر کرده و به سمت راست آن آماده است.

4

هر چند در حال حاضر منبعی وجود ندارد که بتواند صحت تصاویر منتشر شده را به صورت کامل تائید نماید ولی با توجه به جزئیات و شایعاتی که پیش از این شنیده بودیم این تصاویر به ذهنیت پدید آمده برای ما از آیفون نسل بعدی نزدیکی بسیاری دارند. نظر شما چیست و در صورتیکه تصاویر منتشر شده واقعی باشند آیا طراحی ظاهری آیفون ۶ مورد پسند شما واقع شده است یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • نیم کیلو باش، مرد باش !
    نیم کیلو باش، مرد باش ! | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    جالبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی