ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استیو بالمر پس از ۱۴ سال مایکروسافت را ترک می کند تا روی باشگاهش LA Clippers تمرکز کند

رئیس سابق مایکروسافت برای تمرکز بیشتر روی تیم بسکتبالش مایکروسافت را ترک می کند. او روز سه شنبه این مساله را در نامه ای به ساتیا نادلا اعلام کرده و گفته که قصد دارد از ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

رئیس سابق مایکروسافت برای تمرکز بیشتر روی تیم بسکتبالش مایکروسافت را ترک می کند. او روز سه شنبه این مساله را در نامه ای به ساتیا نادلا اعلام کرده و گفته که قصد دارد از هیات مدیره شرکت خارج شود.

بالمر در این نامه گفته: «من در این باره فکر کردم و متوجه شدم ادامه کار در شرایط فعلی نشدنی است و بهترین کار برای من خروج از مایکروسافت است.»

بالمر در ادامه گفته: «تا به حال هیچوقت زمان مناسبی برای این حرکت وجود نداشته اما اکنون وقتش رسیده است.»

استیو بالمر در آگوست سال گذشته اعلام کرد که از مدیریت مایکروسافت کنار خواهد رفت تا این غول دنیای نرم افزار بتواند در مسیری تازه با گوگل در دنیای آنلاین وارد رقابت شود. این تصمیم به این معنی بود که در تاریخ این شرکت ۳۹ ساله بالاخره کسی غیر از بیل گیتس و استیو بالمر شرکت را مدیریت خواهد کرد. بیل گیتس نیز در فوریه از اداره شرکت دست کشیده بود اما کماکان از کسانی است که به کمپانی جهت می دهد.

این نامه از بالمر، حدود یک هفته پس از خرید ۲ میلیارد دلاری باشگاه لس آنجلس کلیپرز از دونالد سترلینگ نوشته شده است. او در این نامه ادامه داده که: من مدت زیادی را در مایکروسافت گذرانده ام. اما در شش ماه اخیر و پس از ترک سمت قبلی، بسیار درگیر کارهای متفاوت شدم. باشگاه، روابط اجتماعی، تدریس و مطالعات آتی وقت زیادی برای من باقی نگذاشته است.

به هر حال آقای بالمر کماکان یکی از سهامداران اصلی شرکت است. به گزارش FactSet Research او ۴٫۰۵ درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Adnan
    Adnan | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا این آدم رو دوست داشتم. شاید به خاطر عشقش به شرکتش، به کارش و پایبندی به اهدافش، صرف نظر از اینکه درست یا غلط بودن.
    خیلی بی رحمانه است اگه بخوابم همه پیشرفتهای اخیر مایکروسافت رو به نادلا ربط بدیم چون تغییر سیاستهای کلی یک شرکت تو این مدت کوتاه سهام رو از 33 به 44 نمیرسونه. و در نهایت:
    I love this Company

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی