ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در قلب و فکر یک درونگرا چه می گذرد؟

درونگرایان اغلب توسط افراد خوشحال، فعال و پرحرف جامعه، اشتباه فهمیده می شوند. «جما کورل» یکی از همین درونگرا هاست که به شخصیتش افتخار می کند. او برای اصلاح این طرز تفکر، از یک قلب ...

میترا تهرانی
نوشته شده توسط میترا تهرانی | ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۱۵

درونگرایان اغلب توسط افراد خوشحال، فعال و پرحرف جامعه، اشتباه فهمیده می شوند. «جما کورل» یکی از همین درونگرا هاست که به شخصیتش افتخار می کند. او برای اصلاح این طرز تفکر، از یک قلب درونگرا، نقشه برداری کرده است. (احتمالا یکی از آن اوقاتی که در غار های انزوا فرو رفته این طرح را کشیده.)

قلب آن ها آنچنان پر از اتفاق است، که جایی برای مهمانی ها و دور همی های عصرانه باقی نمی ماند.

سرزمین های باشکوهی در قلب یک درونگرا قرار دارند، از محدوده های خود پردازشی گرفته تا شهر خرید های اینترنتی، مخصوص آن هایی که حتی حاضر نیستند چند قدم جهت خرید هم از خودشان بیرون بیایند. آنطوری که برخی از برونگرا ها فکر می کنند، قلب آن ها لزوما غریب، تاریک و ساکت نیست. آن ها مکان های هیجان انگیز مثل جزایر فیلم، دریای کتاب و خلیج مجله را دارند. قلب آن ها پر از دوستانی از حیوانات، موزه ها و رویابافی های روزانه است، به همین دلیل است که جایی برای گفتگو در مهمانی و دور همی های دم غروب ندارد. شاید به همین خاطر است که آن ها کارهای تفریحی و گروهی را دوست ندارند و خطوط راه آهن برنامه های کنسل شده در قلبشان این قدر طولانی است.

سوزان کاین نویسنده کتاب پرفروش "قدرت درونگراها در جهانی که نمی تواند حرف زدن را متوقف کند" می نویسد: "اگر گروهی از مردم را جمع کنید و جلسه ای بین آن ها ترتیب دهید، تمایل به پیروی از نظرات اشخاصی بیشتر است که یا بلندتر صحبت می کنند، یا کاریزما و یا اعتماد به نفس بیشتری دارند." اما تحقیقات نشان داده که "هیچ گونه ارتباطی بین خوب سخن گفتن و داشتن برترین ایده، وجود ندارد."

برای دیدن تصویر در ابعاد واقعی ادامه مطلب را مشاهده کنید.

digiato-درونگراها

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • ا
    ا | ۱۲ اسفند ۱۳۹۴

    فکر می کنم بیل گیتس هم درونگرا است.

  • محمد
    محمد | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    ما تو کتاب اجتماعی موم خوندیم انسان بالطبع اجتماعی ایست انگار در مورد درون گرا ها چرته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی