ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل مشغول کار روی آیپد های جدید است؛ تا پاییز منتظر باشید

به گزارش بلومبرگ، اپل مشغول کار و تولید بر روی آیپد های جدیدی است که تا پاییز به بازار عرضه می شوند. بر طبق این گزارش اپل مشغول کار بر روی نمونه های جدید آیپد ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

به گزارش بلومبرگ، اپل مشغول کار و تولید بر روی آیپد های جدیدی است که تا پاییز به بازار عرضه می شوند. بر طبق این گزارش اپل مشغول کار بر روی نمونه های جدید آیپد های ۹٫۷ و ۷٫۹ اینچی است. در این گزارش حرفی در مورد جزئیات بیشتر در خصوص امکانات نسل بعدی تبلت های آیپد نیامده است.

با فرض اینکه اپل طبق الگوهای پیشینش قصد تغییر بنیادی در این محصولاتش نداشته باشد، تنها باید به پردازنده قوی تر و بهبودهایی جزئی در سخت افزار آیپدها رضایت دهیم. البته شایعاتی مبنی بر اضافه کردن Touch ID به نسل بعدی آیپدها به گوش میرسد. اما ممکن است در پاییز شاهد عرضه آیپد بزرگتری در سایز ۱۲ اینچ نیز باشیم.

اپل به بهبود بازار فروش آیپدهایش نیاز دارد. این محصولات پس از آیفون بیشترین سهم از فروش اپل را در اختیار دارند. اما با توجه به افزایش فروش فبلت‌ها، میزان فروش تبلت برای همه تولید کنندگان از جمله اپل کاهش داشته است. در سه ماهه مالی سوم سال و تا اواخر ماه ژوئن نزدیک به ۱۳٫۳ میلیون آیپد فروش رفته است.

در عین حال، تمرکز اپل بیشتر معطوف به عرضه نسخه جدید آیفون است. اتفاقی که به احتمال زیاد با عرضه دو نسخه از آیفون بعدی در دو سایز متفاوت در نهم سپتامبر (۱۶ شهریور) حادث می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • ahmad
    ahmad | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    اپل کلا محصولاتش گرونه . یکم باید قیمتاش رو متعادل کنه تا بازارش تو کشور های در حال توسعه بیشتر بشه . دلیلی هم که اکثر افراد محصولات اپل رو نمیخرن به خاطر همین قیمت بالاشه مثلا قیمت آیفون 5s 16gig تقریبا از تمام گوشی های آندرویدی گرونتره .

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳

    به نظر من اگه کسی تبلت میخواد فقط برای کارای حرفه ای باید سرفیس پرو بخره ولی اگه برای کارای معمولی و بازی بخواد باید آیپد بخره.اصلا این دوتا کلا از هم دیگه جدا هستن و من سرفیس رو بیشتر در حد یه لپ تاپ قبول دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی