ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینترنت نوترینو همراه اول
تکنولوژی

همراه اول قیمت و مشخصات اینترنت 3G را بر روی سایت خود قرار داد؛ نوترینو به زودی از راه می رسد

با به پایان رسیدن انحصار رایتل، اینترنت 3G سرانجام برای کاربران دیگر اپراتور ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که چندی پیش در دیجیاتو اعلام کردیم، وزارت ارتباطات مجوز نسل سوم و چهارم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۱۶

با به پایان رسیدن انحصار رایتل، اینترنت 3G سرانجام برای کاربران دیگر اپراتور ها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. همانطور که چندی پیش در دیجیاتو اعلام کردیم، وزارت ارتباطات مجوز نسل سوم و چهارم موبایل را برای ایرانسل صادر کرده است و طبق گفته وزیر، مذاکرات با همراه اول نیز پیشرفت خوبی را داشته است.

در حالی که ایرانسل پوشش آزمایشی خود را در برخی مناطق خاص تهران آغاز کرده، همراه اول نیز با قرار دادن مشخصات اینترنت 3G بر روی سایتش، قصد دارد آمادگی خود را در این زمینه نشان دهد.

همراه اولی ها نام اینترنت 3G خود را «نوترینو» گذاشته اند و آماده اند تا به محض امضای مجوز از سمت وزارتخانه، خدمات خود را در اختیار کاربران قرار دهند. در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر با «نوترینو» آشنا شویم.

سرعت

به گفته همراه اول، نوترینو دارای دو بسته متفاوت است که توسط آن ها سرعت های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد. این بسته ها به شرح زیر هستند :

  • بسته آلفا : با سرعت ۱۲۸ Kbps
  • بسته آلفا+ : با سرعت ۱ Mbps

لازم به ذکر است که اخذ بسته «آلفا+» مستلزم ارائه مجوز های لازم است. این بسته با توجه به سرعتی که دارد تنها به دانشجویان، محققین، کارمندان ، پزشکان و ... ارائه می شود.

 

قیمت

بر اساس اطلاعاتی که در سایت همراه اول درج گشته، قیمت بسته های آلفا و آلفا+ به شرح زیر است:

قیمت اینترنت 3g همراه اول آلفا حجم

مناطق تحت پوشش

به نظر می رسد در فاز اول پیاده سازی 3G همراه اول، شهر های تهران، اصفهان، اهواز و تبریز تحت پوشش قرار گیرند. نحوه پوشش هر یک از این شهر ها را می توانید در نقشه های زیر مشاهده نمایید:

 

نحوه فعال سازی

تنظیمات 3G نیز به مانند GPRS است و اگر نسل قبلی اینترنت همراه اول را بر روی دستگاه خود راه اندازی کرده اید، دیگر نیازی به تنظیم مجدد ندارید. همچنین بد نیست اشاره کنیم که 3G بر روی سیم کارت های قدیمی همراه اول نیز فعال می شود و کاربران لزومی به تعویض سیم کارت خود ندارند.

در نهایت برای فعال سازی بسته ها، اطلاع از میزان مصرف و دریافت راهنمای نوترینو، می توانید کد #100* را در دستگاه خود شماره گیری نمایید.

 

اطلاعات بیشتر در رابطه با نوترینو را می توانید در سایت همراه اول مشاهده نمایید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (137 مورد)
  • ایرانی
    ایرانی | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    یعنی خاک

  • مهدی
    مهدی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۴

    من با 3g همراه اول تماس تصویری می گیرم ازش راضی هم هستم درضمن پوشش هم خیلی عالیه تقریبا تو تمام جاده ها آنتن می ده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی