ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه لپ تاپ جدید بازی توسط ایسوس

بازی های رایانه ای از دیرباز جزو محبوب ترین بخش های تکنولوژی بوده اند و همیشه طرفداران خاص خود را دارند. به حدی که مسابقات جهانی بازی هم تشکیل می شود. بنابراین می توان به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

بازی های رایانه ای از دیرباز جزو محبوب ترین بخش های تکنولوژی بوده اند و همیشه طرفداران خاص خود را دارند. به حدی که مسابقات جهانی بازی هم تشکیل می شود. بنابراین می توان به سادگی دریافت که این بازار، تقریبا تمام ناشدنی و بسیار پر قدرت است.

شرکت های زیادی هم اقدام به ساخت لپ تاپ ها و لوازم جانبی مخصوص بازی کرده اند. ایسوس هم به تازگی از جدیدترین لپ تاپ و لوازم جانبی بازی اش پرده برداری کرد. لپ تاپی با قدرت بالا که کاملا نیاز به بازی را برطرف می کند و همچنین لوازم جانبی که لذت بازی کردن را دو چندان می کند.

در همین راستا، شما را به مطالعه مطلبی که دفتر ایسوس برای دیجیاتو ارسال کرده، دعوت می کنم.

امروز مقوله گیمینگ یا بازی های کامپیوتری به عنوان یکی از محبوب ترین موضوعات در دنیا تبدیل شده است، به طوریکه اکثر انسان ها روزانه مدتی از وقت خود را به این گونه از بازی ها می پردازند. حال در این میان افرادی هستند که به طور حرفه ای به این موضوع می پردازنده و معمولا روی ابزار های بازی حساسیت خاصی دارند. بدین منظور شرکت های مختلف به ارائه ابزار های تخصصی برای این قشر از کاربران می پردازند.

ایسوس به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح لپ تاپ در دنیا، محصول جدیدی ارائه کرده است که بسیار مورد توجه گیمرها قرار خواهد گرفت. این لپتاپ که از خانواده G محصولات ایسوس است، G65JK نام دارد و برای اجرای انواع بازیهای موجود در بازار لپ تاپ بسیار ایده آلی است. G65JK به نسل چهارم پردازده های Core اینتل و یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 850M با حداکثر 4گیگابایت حافظه DDR3 مجهز شده است و همین موضوع نشان می دهد که در اجرای بازیهای پیشرفته امروزی از توانایی بسیار بالایی برخوردار است.

P_setting_fff_1_90_end_500

یک صفحه کلید Chiclet با نور پشتی قابل تنظیم در کنار تاچ پد بزرگ آن در هنگام بازی اطمینان و کارایی لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد. G56JK به یک نمایشگر Full HD با پنل IPS مجهز است. این نمایشگر LED با زاویه دید عریض 178 درجه است که بهترین کیفیت مورد نیاز را برای گیمرها به همراه دارد. در کنار امکانات ویژه گرافیکی، لپتاپ G56JK از امکانات صوتی اختصاصی ایسوس برخوردار است. در حالی که اسپیکرهای قدرتمند Bang & Olufsen کیفیت صدایی بالایی را برای این دستگاه تضمین می کنند، ساب ووفر SonicMaster فرکانسهای صوتی را در مقایسه با سایر لپ تاپ ها، به اندازه یک اوکتاو پایینتر و با صدای بالاتری بازسازی میکند که در نهایت یک سینمای خانگی قابل حمل پرقدرت را مهیا میسازد.

اما یکی دیگر از موضوعات هیجان انگیز در مورد این نوت بوک وسایل جالبی است که در واقع نیاز گیمر های حرفه ای به شمار می رود.

laptopbackpack_01

 

اولین وسیله جانبی که همراه با این مدل عرضه شده است کوله پشتی مخصوص این دستگاه با نام ROG Nomad است. از ویژگی های این کوله پشتی وزن بسیار کم در مقایسه با محصولات مشابه است که این موضوع استفاده این کیف را راحت تر می نماید. کاربر می تواند به راحتی نوت بوک های تا سایز 17 اینچ را به وسیله ROG Nomad جا به جا نماید. همچنین به واسطه بهره مندی از بالشتک های اسفنجی که دارای هوای فشرده است تا حد زیادی خیال کاربر را از بابت ضربه گیر بودن آن راحت می نماید.

یکی از مهمترین ابزار های یک گیمر حرفه ای ماؤس است. ایسوس نیز به این موضوع اهمیت ویژه ای داده و همراه با G56JK موس معروف و حرفه ای خود را با نام ROG GX1000 که به چشم عقاب یا Eagle Eye معروف است را عرضه نموده. این ماؤس مجهز به سنسور لیزری با دقت 8200dpi است که این رقم هیجان انگیز به راحتی از پس پاسخگویی سریع ترین بازی های کامپیوتری بر می آید. طراحی این ماؤس زیبا به گونه ای است که به راحتی در دست کاربر جای می گیرد و می تواند به صورت طولانی مدت بازی نماید. یکی دیگر از ویژگی های جالب Eagle Eye بهره مندی از 6 دکمه قابل برنامه ریزی است.

accessory

همیشه بهره مندی از صدای با کیفیت و با پوشش کامل جزئیات صدا یکی از نیازمندی های گیمر های حرفه ای است. همراه با این نوت بوک ایسوس هدست حرفه ای خود با نام ROG Orion PRO را عرضه نموده است که برای بازیهای کامپیوتری بهینه شده است. این هدست از درایو های 50 میلیمتری بهره می برد که می تواند صدا را با نهایت کیفیت و جزئیات به گوش کاربر برساند. همچنین به علت بهره مندی از پوشش 100 میلیمتری کاربر می تواند به راحتی ROG Orion PRO به صورت طولانی مدت استفاده نماید.ROG Spitfire قطعه ای است که همراه با این دستگاه عرضه شده و به صورت جدا گانه صدا را پردازش می نماید و می تواند صدای 7.1 را به گوش کاربر برساند و همچنین نقش تقویت کننده صدا را نیز ایفا می نماید.

خدمات اختصاصی رایانش ابری ایسوس ویژگی دیگری است که به همراه لپتاپ G56JK ارائه میشود تا گیمرها با استفاده از امکانات ASUS WebStorage به صورت رایگان بتوانند انواع فایلهای مالتی مدیا خود را ذخیره سازی کنند و یا با دیگران به اشتراک بگذارند. از طرفی اپلیکیشن اختصاصی ASUS MyBitCast به گیمرها اجازه می دهد تا به صورت همزمان و به راحتی محتوای مورد نظر خود را با دستگاهها و حسابهای کاربری مختلف هماهنگ کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۱۴ تیر ۱۳۹۴

    وسایلش همین جوریه یا مدلای دیگش لطفا جواب بدین

  • سحر
    سحر | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چیزهایی که همراه این مدل لپتاپ هست دقیقا همین شکلی هستن؟من این مدل رو خریدم ولی کیف و موس و بقیه لوازمش اصلا این شکلی نیست. خیلی ناراحتم لطفا جواب بدین....

    • irvani mohsen
      irvani mohsen | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

      قربون شکلت اینجا ایرانه ها لوازم عوض میشه حتا مثلا پلم بهت میدن. اون موس رو هم جدا قیمت لبتاب بهت خواستی میفروشن بماند مابقیش?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی