ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید تبلت ۲۴ اینچی توسط کمپانی Fuhu

بله تیتر را درست خواندید؛ تبلتی در حال ساخت است که به زودی مرکز توجه منزل شما خواهد بود. شرکت Fuhu که در زمینه گجت های مخصوص کودکان فعال است، از دو تبلت با صفحه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

بله تیتر را درست خواندید؛ تبلتی در حال ساخت است که به زودی مرکز توجه منزل شما خواهد بود.

شرکت Fuhu که در زمینه گجت های مخصوص کودکان فعال است، از دو تبلت با صفحه نمایش تمام اچ دی و سایز ۲۰ و ۲۴ اینچی خود با نام nabi BigTab رونمایی کرد. این محصول به منظور استفاده مشارکتی توسط تمام اعضای خانواده تولید شده است.

هر دو تبلت به همراه یک پایه عرضه می شوند و صفحه نمایش شان قابلیت تشخیص همزمان ۱۵ انگشت را دارد. قلب تپنده آنها پردازنده چهار هسته ای Nvidia تگرا 4 با سرعت هر هسته ۱.۶ گیگاهرتز است و همچنین، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی دارد. سیستم عامل آنها اندروید ۴.۴.۴ است اما رابط کاربری مخصوص این شرکت به نام Blue MorphoTM به روی آن سوار شده. طبیعتا به دلیل سایز نمایشگر بزرگ این تبلت ها، اکثر اپلیکیشن ها با این صفحه نمایش سازگاری نداشته و کیفیت گرافیکی پایینی خواهند داشت.

این تبلت ها دو حالت استفاده برای کودکان و والدین دارد و به سادگی می توان بین آنها سوئیچ کرد. در حالت والدین شما به یک اندروید خالص مشابه دیگر تبلت های اندرویدی دسترسی خواهید داشت و با سوایپ به سمت راست، تنظیمات مربوط به کنترل والدین و ورود به حالت کودکان (Nabi Mode) را خواهید دید. حالت نابی در اصل یک لانچر است که فقط اپلیکیشن های خاص کودکان در آن دیده می شود.

BN-EE117_PTECH__G_20140819113355

در این تبلت ها اپلیکیشن ها و بازی های جذابی برای کودکان در نظر گرفته شده:

- Big Canvas: با این اپلیکیشن کودکان می توانند نقاشی کنند، انیمیشن بسازند و یا ویدیو ویرایش کنند.

- Wing Learning SystemTM: یک اپلیکیشن آموزشی که بیش از ۱۷هزار کلاس درس و ۳۰۰هزار سوال برای دروسی مثل ریاضی، مطالعه و دیکته دارد و کاملا مناسب مقطع پیش دبستانی تا کلاس ششم است.

Chore List: این اپلیکیشن یک سازنده لیست انجام کارها است که والدین می توانند برای کودکان خود تهیه کنند.

بازی هایی مثل شطرنج و چکرز و بسیاری بازی های چند نفره مثل Air Hockey هم برای تفریح و سرگرمی کودکان در این تبلت ها نصب شده اند. همچنین شرکت فوهو تعداد زیادی ویدیو و سریال کارتونی با همکاری شرکای خود مثل دیزنی، Cartoon Network و غیره به همراه بیش از ۳۵ کتاب الکترونیکی تعاملی از شرکت هایی مثل iStoryTime و Speakaboos در این تبلت ها قرار داده است.

نابی از واحد پول "سکه های نابی" استفاده می کند و به مناسبت های مختلف مثل انجام کارها در Chore List یا انجام تکالیف Wings Learning System به کودکان جایزه می دهد و آنها به وسیله همین پول ها می توانند از فروشگاه داخلی نابی موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن بخرند. به همین منظور فوهو SDK نابی را برای توسعه دهندگان منتشر کرده تا آنها بتوانند اپلیکیشن های خود را با این واحد پول سازگار کنند.

مدیران شرکت فوهو قصد دارند که بیگ تب ها محصولی باشد که شما بتوانید در منزل خود قرار دهید و از آن به عنوان یک اسباب بازی آموزشی و یک تبلت معمولی (اما با سایز بزرگ) برای خود استفاده کنید. این تبلت ها همیشه باید به برق متصل باشند و باتری بسیار ناامید کننده ۱۶۵۰ میلی آمپری آنها فقط ۳۰ دقیقه بدون برق دوام می آورد. همچنین امکان کنترل مدت زمان روشن بودن دستگاه و محدودیت اجرای اپلیکیشن ها توسط والدین در بیگ تب موجود است.

بیگ تب ۲۰ اینچ و بیگ تب ۲۴ اینچ هر کدام به ترتیب ۴۴۹ دلار و ۵۴۹ دلار قیمت خواهند داشت و عرضه آنها از پاییز آغاز می شود.

در ادامه مطلب گالری تصاویر این تبلت ها را خواهید دید.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    از هموناس که تو فیلم اونجر ازش استفاده میکردن :)

  • سعید
    سعید | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    خانوادگیه عایا؟؟!!

  • سینا
    سینا | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    دیگه اسمه این تبلت نیستش که این all in one که سیستم عاملش اندروید .نه؟

  • The End
    The End | ۲ شهریور ۱۳۹۳

    اگه روزی برسه که اونقدر یه تبلت سبک باشه که به راحتی بدون احساس خستگی بشه با یک دست تحملش کرد سازیش هم هرچقدر میخواد بره بالا چه خیالیه؟
    به نظر من مشکل وزن اونهاست نه سایز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی