ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر بیشتر از لومیا ۸۳۰ و برخی مشخصات فنی آن

با وجود اینکه نوکیا به مایکروسافت پیوست، ولی هنوز لومیا با برند نوکیا زنده است و این روزها شایعاتی در رابطه با یک مدل ارزان قیمت شنیده می شود. پیش از این از احتمال معرفی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

با وجود اینکه نوکیا به مایکروسافت پیوست، ولی هنوز لومیا با برند نوکیا زنده است و این روزها شایعاتی در رابطه با یک مدل ارزان قیمت شنیده می شود. پیش از این از احتمال معرفی لومیا ۸۳۰ و تصاویر مربوط به آن خبرهایی را منتشر کردیم. اما اخیرا تصاویر بیشتری این لومیای میان رده به همراه یک عکس رندر شده در کنار برادر بزرگترش یعنی لومیا ۹۳۰ به اینترنت راه یافته است.

بنا به اطلاعات منتشر شده قبلی، لومیا ۸۳۰ ابعادی معادل ۱۳۹.۴ میلیمتر در ۷۰.۷ میلیمتر خواهد داشت و بنابراین کمی از لومیا ۹۳۰ باریک تر و درازتر خواهد بود. عکسی که از این دو دستگاه منتشر شده هم گواه همین موضوع است. با این مقدار افزایش قطعا در نحوه استفاده از موبایل با یک دست تاثیر احتمالا منفی خواهد گذاشت.

در ادامه شخصی که تصویر رندر شده را منتشر کرده، اشاره ای هم به برخی مشخصات فنی آن داشته است. به گفته او صفحه نمایش لومیا ۸۳۰ بر خلاف ۹۳۰ از پنل IPS LCD برخوردار است. به احتمال بسیار زیاد، این دستگاه دارای نمایشگر ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که شخص لو دهنده به آن اشاره کرده، دوربین PureView با لنز ۱۳ مگاپیکسلی لومیا ۸۳۰ است. پیش از این حدس زده می شد دوربین این تلفن هوشمند مبتنی بر ویندوز فون ۲۰ مگاپیکسل خواهد بود. در آخر به قلب تپنده لومیا ۸۳۰ اشاره می کند که طبق گفته او، اسنپدرگن ۸۰۰ خواهد بود.

تمام اطلاعات فوق صرفا در حد شایعه هستند و مطلقا نمی توان نسبت به صحت یا سقم آنها اطمینان حاصل کرد. اما با این حال وجود یک لومیای میان رده جدید مسجل شده، اما در مورد سخت افزار فعلا فقط باید صبر کرد.

در ادامه مطلب تصاویر لو رفته از لومیا ۸۳۰ را خواهید دید.

Lumia-830 (6)

Lumia-830 (7)

Lumia-830

Lumia-830 (1)

Lumia-830 (2)

Lumia-830 (3)

Lumia-830 (4)

Lumia-830 (5)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    طبق معمول مشخصات رو بالا میده جر رام 512 :| که مسخرست

  • ارتان
    ارتان | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    سلام یه سوال میخواستم بدونم دوربین s5 چه از لحاظ عکاسی چه فیلمبرداری از گالکسی نوت 3(n900) بهتره یا فرق چندانی ندارن؟؟ چون من به خاطر همین مساله میخوام نوتمو بفروشم و s5 بخرم به نظرتون چیکار کنم اگه میشه اساتید جواب بدن اگه دوستان دیگه هم تجربه استفاده از این دو تا گوشیو داشتن بی زحمت منو از گمراهی در بیارن مرسی منتظر جوابتون هستم....

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    احساس می کنم داره طراحی ها شبیه به 930 میشه

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    چرا می گید وینفون زشته چرا می گید به بلوغ نرسیده من تمامی کارامو با وینفون انجام میدم برای کسی که می خواد با پو بازی کنه اره همون اندروید بگیره بسته هر کی فکر می کنه وینفون بده همین جا کامنت بزاره من خودم میام قانع می کنم همین الانش دو تا اپلی با چهار تا اندرویدی تو خونه ما گوشی هاشونو عوض کردن رفتن وینفون خریدن یکی از دلایلی که مردم هنوز فکر می کنن وینفون بده چون تبلیغ درست نشده مثل اینترنت اکسپلورر که همه میگن هنوز سرعتش کمه

    • mohammadmj
      mohammadmj | ۳ شهریور ۱۳۹۳

      زیبا ترین سیستم عامل دنیا (ویندوزفون)

    • BuBo
      BuBo | ۴ شهریور ۱۳۹۳

      من دوس دارم وین فون رو تست کنم اونم حتما با 930 ولی به دو دلیل نمیرم.
      1. هنوز منتظر نکسوس 6 با اندروید L هستم.
      2. بازی Clash of clans که واسه وین فون پورت نشده.
      تو مورد دوم شاید الان بخواین بازی های مشابه ای مثل cloud riders رو معرفی کنید.
      اول بگم که الان انقدر تو Clash رشد کردم که نمیخوام تو بازی دیگه ای شیفت کنم دوم این که هیـــــــــــــچ بازیی مثل این نمیشه حتی خود Super Cell هم نتونست یه چیزی بهتر از این بزنه.
      یکی از وین فونی ها بعد این که گفتم Clash میخوام و وین فون نداره Cloud Rider sرو بهم معرفی کرد این بازی میتونم بگم به هیچ وجه به کلش نمیرسه، انقدر مشکل و Error داره و سنگین و دارای تراهی مینیمال غیر استاندارد هست که الان کلا پاکش کردم.
      پس میمونم تو همین اندروید تا شاید کلش پرت شد روی وین فون.

  • سوتابایت منتظر...!
    سوتابایت منتظر...! | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    یه بیمار روانی اسم من رو برداشته داره تو وب کلاشی می کنه !!! من به جز دیجیاتو و آیتی رسان هیچ شعبه دیگه ایی ندارم !!
    اون قدر هم شخصیت دارم که به خودم اجازه ندم خرابش کنم !!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی