ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: یک ویدئوی تبلیغاتی دیگر از سامسونگ برای گلکسی نوت ۴

چند روز پیش سامسونگ دست به انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی برای گلکسی نوت ۴ زد که تمرکز اصلی آن به نمایش درآوردن توانایی های قلم ارائه شده به همراه این تلفن هوشمند موسوم به S ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

چند روز پیش سامسونگ دست به انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی برای گلکسی نوت ۴ زد که تمرکز اصلی آن به نمایش درآوردن توانایی های قلم ارائه شده به همراه این تلفن هوشمند موسوم به S Pen بود و کره ای ها سعی نموده بودند نشان دهند که چطور قلم مذکور می تواند به ابزاری مناسب برای پیاده سازی دست نوشته ها در شرایط گوناگون بدل گردد.

در آن ویدئو مشاهده می نمودیم از کودکی که در حال نقاشی با مداد شمعی بود تا موسیقی دانی که در حال نوشتن نوت، همگی می توانستند S Pen را جایگزین نیازشان در پیاده سازی دست نوشته ها با ابزارهای سنتی بنمایند.

سامسونگ به شدت در حال تلاش است تا به عموم توضیح دهد که محصول جدیدش می تواند جانشین موثری برای کاغذ و قلم سنتی باشد و در همین راستا روز یکشنبه نیز دست به انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی جدید برای گلکسی نوت ۴ زده است.

در ویدئوی تبلیغاتی تازه منتشر شده کمپانی کره ای تلاش کرده است، مواردی را به نمایش بکشد که کاربران می توانند با S Pen آنها را خلق نمایند و سعی بر این بوده تا نشان دهد چطور این ابزار جذاب قادر است به بخشی از زندگی روزمره ی همگی ما بدل گردد. در همین راستا مشاهده می کنید چطور یک نفر اقدام به ایجاد یک نقشه برای راهنمایی دیگران نموده یا فرد دیگری به چه صورت با S Pen یک کارت تبریک خانگی را طراحی می کند.

در انتهای این نیز ویدئو یکبار دیگر رویداد سوم سپتامبر سامسونگ یادآوری می گردد تاریخی که گفته شده است گلکسی نوت ۴ به صورت رسمی معرفی خواهد گردید. در پایان از شما دعوت می کنیم تا به تماشای این تیزر تبلیغاتی تازه منتشر شده برای گلکسی نوت ۴ بپردازید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com//note4-2ndad.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    چشم طرفدارای سامی روشن ...
    مبارکشون باشه

  • Behnam.t
    Behnam.t | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    شما كه فن سامسونگيدو پر مدعا، از سامسونگتون ياد ميگيرين اين همه انكارو تمسخورو گوشه كنايه به رقيب رو؟! ( سيب پوست كندن كنايه از چى ميتونه باشه دوستان محترم!) جز اين هست كه هميشه دارن دستو پا ميزنند بگن محصول ما بهتره، اونم به وضوح تمام از راههاى كمبود دارانه.. اين چه تبليغات سطح پايينى هست كه...، بيربط مثل قبل فقط ١ چيز ديده هى سعى ميكنه اونم ارائه بده نميشه لامصب!!! خدا كنه زود بده بيرون اين گجتشو... مارو بخدا.!

    • Chris
      Chris | ۴ شهریور ۱۳۹۳

      بر خلاف بعضی طرفدارای درست حسابی اپل،تو واقعا آی شیپی!!!
      ==
      تبلیغ بهتری میتونست بزنه سامسونگ،مثلا درباره خود دستگاه یا امکانات خیلی جدید قلم.
      این تبلیغ باید مال موقعی باشه که مثلا اس پن تازه اومده بود.
      این اصلا تبلیغ نوت 4 حساب نمیشه،فقط تبلیغ سری نوت حساب میشه...

  • ali.n
    ali.n | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    تعصب اپلی و سامسونگی نداره، خوبی اینجا اینه که هر دو قشر اگر نظر متعصبانه بدن منفی میگیرن. نوت ها رو تقلید از ایفون دونستن و قلم هاشون رو اضافی دونستن یا ایفون ها رو توخالی و هیچی دونستن هر دو دروغه، تعصب در ذاتش بد نیست اگر به خاطرش حقیقت رو کتمان نکنیم

  • امین
    امین | ۳ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان یه سوال
    به نظر شما امسال اپل IPOD TOUCH 6TH رو همراه آیفون معرفی میکنه یا نه لطفا جواب بدین
    نمیدونم از کجا بپرسم
    ممنون

    • حامد پورحسینی
      حامد پورحسینی | ۳ شهریور ۱۳۹۳

      تا به امروز هیچ خبری در این رابطه منتشر نشده و احتمالش هم ضعیفه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی