ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز ثبت نام مسابقات برنامه نویسی بیان

مسابقه برنامه نویسی بیان، یکی از مسابقاتی است که به صورت بین المللی در ایران برگزار می گردد. این مسابقه برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ برگزار گشت و پس از آن به صورت سالیانه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۸

مسابقه برنامه نویسی بیان، یکی از مسابقاتی است که به صورت بین المللی در ایران برگزار می گردد. این مسابقه برای اولین بار در سال ۱۳۹۰ برگزار گشت و پس از آن به صورت سالیانه به فعالیت خود ادامه داد. در این مسابقه، برنامه نویسانی از ایران و جهان در کنار یکدیگر قرار می گیرند و تلاش می کنند تا به سؤالات طرح شده، پاسخ دهند.

ثبت نام سومین دوره مسابقات بین المللی برنامه نویسی بیان روز گذشته آغاز شد. در دوره قبلی مسابقات بیش از 3 هزار شرکت کننده خارجی از 54 کشور و حدود 2 هزار برنامه نویس ایرانی شرکت کرده بودند. مسابقه امسال قرار است در 5 مرحله برگزار شود و طبق اعلام برگزار کننده، محدودیتی برای زبان های برنامه نویسی وجود ندارد.

اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته فینال این مسابقات را برای شما گزارش کردیم. امیدواریم بیان در دوره جدید نیز کیفیت قبلی خود را حفظ کرده و یکبار دیگر رویدادی بین المللی، درخور نام ایران را برگزار نماید. امسال نیز همچون گذشته با مسابقه بیان همراه خواهیم بود و در دیجیاتو تلاش می کنیم تا اخبار مربوط به این رویداد را به صورت کامل پوشش دهیم.

برای اطلاعات بیشتر درباره مسابقه برنامه نویسی بیان می توانید به سایت این رویداد سر بزنید. همچنین در صورتی که سؤالی داشتید، می توانید آن را در وبلاگ بیان، با برگزار کنندگان مطرح نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mohammad
    mohammad | ۴ مهر ۱۳۹۳

    اقا شماهم اموزش برنامه نویسی رو را بندازین دیگه!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی