ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

شوترهای پروازی-فضایی؛ در اعماق کهکشان ها

کنترل واحدهای فضایی در بازی های بزرگ و پر هزینه کنسولی یکی از لذت بخش ترین لحظات گیمرها هستند. اغلب این صحنه ها پر از هیجان و انفجار هستند، اگرچه کوتاه بودن شان باعث می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

کنترل واحدهای فضایی در بازی های بزرگ و پر هزینه کنسولی یکی از لذت بخش ترین لحظات گیمرها هستند. اغلب این صحنه ها پر از هیجان و انفجار هستند، اگرچه کوتاه بودن شان باعث می شود خیلی تکراری جلوه نکنند.

اما در مورد بازی های موبایل قواعد زمین بازی بسیار متفاوت است. سفینه ها می توانند به تنهایی یک بازی جذاب و اعتیاد آمیز باشند که با موارد دیگری ترکیب می شوند تا به عنوان بازی های چند دقیقه ای بی نظیر باشند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید، می خواهیم تعدادی از این بازی های فضایی را به شما معرفی کنیم.

Syder Arcade HD

unnamed (4)

در این بازی کنترل یک سفینه فضایی کوچک را به دست می گیرید و به نبرد با دشمنانی می روید که اغلب بسیار بزرگ تر از شما هستند. محیط بازی به صورت 3 بعدی طراحی شده و گرافیک فنی و هنری در سطح قابل قبولی قرار دارد. اگرچه به علت کثرت افکت های ریز مثل گلوله ها یا پس مانده انفجار یک سفینه دیگر، ممکن است برخی دستگاه های ضعیف تر دچار افت فریم شوند. گیم پلی بازی بسیار نفس گیر و سریع طراحی شده و جای هیچ گونه استراحتی در بین مراحل باقی نمی گذارد.

Syder Arcade HD

Syder Arcade HD

سازنده: Studio Evil قیمت: 1.99، 1.35 و 9.99 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، اندروید و iOS حجم: 111 مگابایت زبان:

Beat Hazard Ultra

unnamed

یکی از دوست داشتنی ترین و البته متفاوت ترین بازی هایی که می توانید در این سبک پیدا کنید Beat Hazard Ultra نام دارد که واقعا یکتاست. مهم ترین نکته ای که در رابطه با این بازی وجود دارد، استفاده از موزیک های درون تلفن یا تبلت شما به عنوان طراح گیم پلی است. در حقیقت بر اساس بالا و پایین های موسیقی، گیم پلی BHU تغییر می کند. در حقیقت BHU کاری می کند که برای یک بار هم که شده موسیقی متن بازی تان را خودتان مشخص کنید، آن هم به گونه ای که روی گیم پلی تاثیر دارد.

Beat Hazard Ultra

Beat Hazard Ultra

سازنده: Cold Beam Games Ltd قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، اندروید، iOS حجم: 16.4 مگابایت زبان:

BLAZING STAR

unnamed (1)

حتی اگر یک گیمر قدیمی هم نباشید و تازه با این دنیای شگفت انگیز آشنا شده اید، دیدن صحنه های قدیمی می تواند شیرین باشد. مثل دیدن فیلم های شاهکار سیاه و سفید هالیوودی یا گوش دادن به موسیقی های برجسته سال های دور. Blazing Star هم یکی از همان ستاره های قدیمی و فوق العاده خاطره انگیزی است که تک تک افکت های گرافیکی و نت های موسیقی الکتریکی آن، دوست داشتنی است. حالا که نسخه ویژه ای از این عنوان برای تلفن های همراه و تبلت ها در نظر گرفته شده چرا به آن نه بگوییم؟

BLAZING STAR

BLAZING STAR

سازنده: SNK PLAYMORE قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 66.2 مگابایت زبان:

Radiant Free

unnamed (5)

ریدینت در مقایسه با 3 بازی بالا سرعت کمتری دارد اما با توجه به سادگی در طراحی گرافیکی و رنگ بندی متنوع، تفاوت بسیاری ایجاد کرده. اصل و پایه گیم پلی همه بازی ها یکی هستند اما در جزئیات تفاوت هایی دارند. یکی از نقاط برتری این بازی، آپگریدهای متنوعی هستند که در طولانی مدت ساختار بازی را به طور کل تغییر می دهند. خودتان مشخص می کنید در آینده بازی تا چه حد برای شما آسان می شود و نبرد با غول آخرها چالش برانگیز خواهد بود. نسخه ویژه بازی 1 دلار قیمت دارد اما ورژن رایگان آن هم موجود است.

Radiant

Radiant

سازنده: Hexage.net قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ali
    ali | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    Beat Hazard Ultra
    دوستان اینو حتما بازی کنین.نسبت به حجمش عالیه.فقط قبلش یه سری آهنگ بیت دار و باحال روی گوشیتون بریزین.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    از سبک بازیهای ریدینت خیلی خوشم میاد ، و دوست دارم تجربش کنم
    چی چی چی ، ببخشید از استور وینفون خبر میرسه که این بازی برای شما موجود نیست و فعلا سماق بمک

  • Drniro60
    Drniro60 | ۴ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان بازی Beat Hazard Ultra رو حتما توصیه میکنم دانلود کنید هم رو آیفون هم رو آیپد فوق العاده س. مخصوصا اگر در بخش موزیک دستگاه اهنگ های مناسب بازی رو بریزید. این بازی به نوعی افکتهای تصویری هم موقع اجرای موسیقی داره هم موقع بازی میتونید هم از بازی لذت ببرید هم از موسیقی که پخش میشه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی