ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرانجام مجوز اینترنت 3G همراه اول نیز صادر شد؛ وزیر ارتباطات: امروز تکنولوژی آزاد گشت

چندی پیش بود که ایرانسل توانست مجوز ارائه خدمات موبایل نسل سوم را از وزارت ارتباطات دریافت کند و به انحصار طولانی مدت رایتل پایان دهد. در مطلبی که در آن زمان در دیجیاتو منتشر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۰

چندی پیش بود که ایرانسل توانست مجوز ارائه خدمات موبایل نسل سوم را از وزارت ارتباطات دریافت کند و به انحصار طولانی مدت رایتل پایان دهد. در مطلبی که در آن زمان در دیجیاتو منتشر کردیم، اشاره نمودیم که دلیل آماده نشدن مجوز همراه اول، اختلاف نظراتی است که بین اپراتور اول و وزارتخانه وجود دارد.

اکنون به نظر می رسد که در پشت پرده توافق ها حاصل و اختلافات کنار گذاشته شده است. دیشب طی مراسمی با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات، مجوز ورود شرکت مخابرات ایران به شبکه های مخابراتی نسل 3 و بالاتر، صادر شد. در همین رابطه بد نیست اشاره کنیم که همراه اول، زیر مجموعه ای از شرکت مخابرات به شمار رفته و بر همین اساس با استفاده از این مجوز می تواند خدمات نسل سوم موبایل را به کاربرانش ارائه نماید.

در این مراسم محمود واعظی، ضمن قدردانی از زحمات رایتل در طول مدت انحصارش، اظهار داشت که امروز، روز آزادی تکنولوژی در ایران است. واعظی همچنین بدون اینکه اشاره ای به مخالفتهای اخیر با اینترنت 3G داشته باشد، گفت: «بگذارید این خدمات به کام مردم شیرین باشد.»

در این مراسم همچین مجوز اصلی ایرانسل نیز صادر گشت تا بدین طریق این اپراتور بتواند به دوره آزمایشی خود خاتمه داده، و خدمات خود را در سراسر ایران عرضه نماید. طبق گفته روابط عمومی ایرانسل، هم اکنون خدمات اینترنت در نسل های بالاتر، در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، تبریز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم آباد، سنندج، بندرعباس، اراک، اردبیل، قزوین، قم، زنجان، ایلام و اسداباد ارائه شده و به سرعت در حال گسترش است.

در صورت تمایل می توانید تعرفه های اینترنت 3G همراه اول را در این پست مشاهده نمایید و یا اگر مشترک ایرانسل هستید، راهنمای فعال سازی اینترنت پر سرعت موبایل را در این مطلب مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • علی
    علی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۴

    سلام
    دیگه 3G iهم (حتی 4G)
    قر و قمیش نداره. اینترنتی که
    90 درصدش ف هست کلا چیه
    نسل سوم و چهارم چی نشون
    بده. خوشحالی نداره

  • ناشناس
    ناشناس | ۲۵ دی ۱۳۹۳

    همراه اول عقب موندی از ایرانسل دست بجمون یزد هنوز نت3gهمراه اول راه اندازی نشده ایرانسل تقربیا همه ی مراکز استانها رو نت3gداده زود باش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی