ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند ال جی G Watch R
تکنولوژی

ال جی رسما معرفی کرد:‌ G Watch R با صفحه نمایش گرد

در حالی که بر اساس اطلاعات درز کرده از داخل ال جی انتظار می رفت تا این شرکت ساعت هوشمند جدید خود را در نمایشگاه IFA معرفی نماید، ناگهان ساعاتی پیش G Watch R به صورت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۷

در حالی که بر اساس اطلاعات درز کرده از داخل ال جی انتظار می رفت تا این شرکت ساعت هوشمند جدید خود را در نمایشگاه IFA معرفی نماید، ناگهان ساعاتی پیش G Watch R به صورت رسمی معرفی گشت.

G Watch R نمایشگری کاملا دایره ای دارد و از پنلی ۱.۳ اینچی و از نوع OLED پلاستیکی ( P-OLED ) استفاده می نماید. به گفته ال جی این ساعت جایگزینی برای G Watch اصلی به حساب نمی آید و سازنده تنها قصد دارد تا حق انتخاب بیشتری را برای کاربرانش فراهم نماید.

G Watch R از لحاظ ظاهری شباهت بسیار بیشتری به ساعت های کلاسیک دارد و ال جی امیدوار است تا با عرضه آن به بازار، Moto 360 را به زانو در آورد. با توجه به اینکه مراسم موتورولا برای معرفی ساعت هوشمندش در هفته آینده است، باید اعتراف کرد که ال جی زمان بندی بسیار ایده آلی را برای رونمایی از محصولش انتخاب کرده است.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر و توضیحات بیشتری را در رابطه با G Watch R مشاهده نمایید.

lg-g-watch-r-03-1-w600

هرچند G Watch R از لحاظ ظاهری پیشرفت بسیاری در مقایسه با نسخه قبلی خود داشته است، اما از لحاظ سخت افزاری تغییر چندانی را به خود ندیده است.

یکی از مهمترین مسائلی که برای ساعت های هوشمند مطرح می شود، قدرت باتری آنان است. R با باتری ۴۱۰ میلی آمپر در ساعت عرضه می شود که نسبت به ساعت اصلی، ۱۰ میلی آمپر در ساعت بهبود داشته است. با چنین قدرتی، این ساعت می تواند با یک بار شارژ تنها تا پایان یک روز همراه با کاربر باشد.

lg-g-watch-r-2-1-w600

قلب تپنده ساعت هوشمند ال جی پردازنده Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز در ساعت است. ال جی جهت اجرای روانتر Android Wear از رمی ۵۱۲ مگابایتی استفاده کرده و همچنین حافظه ای ۴ گیگابایتی را نیز در اختیار کاربر خود قرار داده است.

G Watch R به استاندارد IP67 مجهز است و بر همین اساس می تواند در برابر آب از خود مقاومت نشان دهد. شما در واقع می توانید G Watch R را به مدت سی دقیقه در عمق ۱ متری آب قرار دهید و دلهره ای از بابت خراب شدن آن نداشته باشید.

lg-g-watch-r-01-1-w600

در نهایت اگر بخواهیم به قابلیت های جدید R اشاره کنیم، باید بگوییم که ساعت هوشمند ال جی در زیر خود از سنسور تشخیص ضربان قلب بهره می برد. سنسوری که پیش از این سامسونگ در محصول خود از آن استفاده بود و اکنون نیز توسط ال جی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

تا کنون بسیاری از کارشناسان و کاربران معتقد بودند که Moto 360 برترین ساعت هوشمند بازار است؛ اما آیا فکر می کنید با معرفی G Watch R ، باز هم این ادعا درست است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا عاشق الجی ام اصن بهایی که به مشتری هاش میده خیلی زیاده ایول ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی