ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل قوانین استفاده از حریم شخصی HealthKit را برای توسعه دهندگان به روز کرد

همانطور که ساعتی پیش به صورت رسمی مشخص شد، زمان کنفرانس بعدی اپل برای معرفی محصولات جدید اعلام شده و ۱۸ شهریور باید منتظر تازه های اپل باشیم. محصولاتی که با اضافه شدن HealthKit به آنها ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۸

همانطور که ساعتی پیش به صورت رسمی مشخص شد، زمان کنفرانس بعدی اپل برای معرفی محصولات جدید اعلام شده و ۱۸ شهریور باید منتظر تازه های اپل باشیم. محصولاتی که با اضافه شدن HealthKit به آنها امکانات تازه ای در حوزه سلامت به اکوسیستم اپل اضافه خواهد شد.

اما همانطور که در مطلب مربوط به نگرانی های پزشکان از HealthKit از برخی مشکلات مربوط به حریم شخصی کاربران در رابطه با این پلتفرم آگاهی دارید.

به همین منظور اپل امروز بخش هایی از قوانین استفاده از حریم شخصی آن را برای توسعه دهندگان تغییر داده تا اطلاعات شخصی کاربران به دست شرکت های تبلیغاتی و سایر منابع نامعتبر نیفتد.

به گزارش فاینانشیال تایمز، شرکت اپل با تغییر این قوانین، در دسترسی و جمع آوری اطلاعات توسط اپلیکیشن های جانبی که از HealthKit استفاده می کنند محدودیت ایجاد کرده یا این دسترسی ها را مسدود کرده است.

با این محدودیت شاید اعتماد کاربران نسبت به استفاده از امکانات اپل و اپلیکیشن های جانبی که از پلتفرم HealthKit استفاده می کنند بیشتر شود. چرا که با این تغییرات، اطلاعات کاربران قرار نیست جایی نگهداری شود و یا برای مقاصد تبلیغاتی مورد استفاده اشخاص و شرکت ها قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • m samsung
    m samsung | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    من به تقلید اعتقادی ندارم ولی در جواب اپلی ها که کپی کپی میکنن میخوام بگم که این قابلیت کپی از نرم افزار s health سامسونگ است حقتونه سامسونگ ازش شکایت کنه تا حالتون جا بیاد
    هرکاری کنید زیر سامسونگید دست وپا بیخود نزنید

    • فرهاد
      فرهاد | ۷ شهریور ۱۳۹۳

      اصلا هنوذ اي او اس هشت اومده باهاش كار كردي كه ميگي تقليد بابا بس كن تعصب رو برند چيز بي مورديه

    • فرزاد
      فرزاد | ۸ شهریور ۱۳۹۳

      سامی منتظر بود تو بیای اینجا کامنت بزاری تا اونا هم وکلاشونو دست به کار کنن

  • فرزاد
    فرزاد | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    ولی همین اطلاعات بیماران اگر توی پایگاه داده ها دسته بندی بشه و روشون مطالعات انجام بشه زیر متخصصین مراکز آمار و مربوطه میتونه به خود دانشمندان علم طب هم کمک بزرگی کنه ، چرا که بدون هیچ دوندگی خود اطلاعات به سمتشون سرازیر میشه برای مطالعه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی