ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

دوربین بدون آینه المپوس؛ دوربینی حرفه ای برای سلفی دوستان حرفه ای

المپوس که از تولیدکنندگان شناخته شده دوربین های عکاسی است هم در برابر موج سلفی مقاومت نکرد. دوربین بدون آینه PEN E-PL7 به همین منظور با امکاناتی اختصاصی برای دوستداران عکس های سلفی به تازگی ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

المپوس که از تولیدکنندگان شناخته شده دوربین های عکاسی است هم در برابر موج سلفی مقاومت نکرد. دوربین بدون آینه PEN E-PL7 به همین منظور با امکاناتی اختصاصی برای دوستداران عکس های سلفی به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است. این دوربین با یک ال سی دی ۳ اینچی چرخان، عکسبرداری از خود را ساده می کند.

با چرخاندن این صفحه نمایش می توان به راحتی قبل از تنظیمات عکس برداری را به هنگام سلفی گرفتن انجام داد. البته با کیفیت یک دوربین Mirrorless حرفه ای می توان سلفی هایی بسیار با کیفیت تر گرفت. همچنین لنزهایی که نمای عریض تری می گیرند قابل نصب بر روی این دوربین هستند که اجازه می دهند دوربین تصویری بهتر و جذابتر از کاربر را به هنگام عکسبرداری از خود ثبت کند.

e-pl7-slv-rightside-ti-ns-1

این دوربین به سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و از لرزش گیر و فوکوس خودکار ۸۱ نقطه ای نیز بهره می برد. همچنین امکان عکسبرداری با سرعت ۳٫۵ فریم بر ثانیه نیز برای عکس گرفتن از سوژه های متحرک می تواند مناسب باشد. امکانات فیلمبرداری نیز در این مدل بهبود یافته اند.

همچنین امکانات ارتباطی نیز در این دوربین در نظر گرفته شده و قابلیت اتصال به WiFi سرانجام در سری PEN از المپوس برقرار شده است که اشتراک گذاری مستقیم تصاویر را آسان می کند.

e-pl7-slv-tilt-hside-m1442ez-slv-wide-1

المپوس قصد دارد تا یک ماه دیگر این دوربین را با قیمت ۶۰۰ دلار به بازار عرضه کند. البته به همراه کیت لنز ۴۲-۱۴ می توان آن را به قیمت ۷۰۰ دلار خریداری کرد. همچنین ابزارهای جانبی تا اکتبر برای آن به بازار نمی آیند. کیت ضد آب ۷۰۰ دلاری و فلاش ۵۰۰ دلاری برای عکسبرداری در آب های تیره به زودی عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    این سلفی چیست که همه عالم دیوانه اوست ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی