ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما معرفی کرد: ساعت هوشمند Gear S با صفحه نمایش منحنی

به نظر می رسد رقابت در بازار ساعت های هوشمند به داغ ترین مراحل خود نزدیک می شود. در حالی که انتظار می رود در هفته آینده اپل و موتورولا، محصولات پوشیدنی خود را به ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

به نظر می رسد رقابت در بازار ساعت های هوشمند به داغ ترین مراحل خود نزدیک می شود. در حالی که انتظار می رود در هفته آینده اپل و موتورولا، محصولات پوشیدنی خود را به جهانیان عرضه کنند، هم اکنون کره ای ها در تلاشند تا بازار را به سلطه خود در آورند.

در حالی که ساعاتی پیش ال جی از ساعت هوشمند جدیدش با نام G Watch R رونمایی کرد، اکنون سامسونگ نیز محصولی دیگر را به خانواده پوشیدنی های خود اضافه کرده است.

Gear S ساعت هوشمند جدیدی است که از نمایشگری منحنی بهره می برد. صفحه نمایش این ساعت ۲ اینچی است و همچون همیشه سامسونگ از تکنولوژی Super AMOLED در آن استفاده کرده است. جالب است بدانید که سامسونگ برای این دستگاه از Android Wear استفاده نکرده و ترجیح داده تا ساعت هوشمندش را به سیستم عامل Tizen مجهز نماید.

در داخل دستگاه پردازنده ای دو هسته ای با فرکانس 1GHz به کار گرفته شده و شارژ آن نیز توسط یک باتری 300mAh تامین می شود. ساعت هوشمند سامسونگ دارای رمی ۵۱۲ مگابایتی است و ۴ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این ساعت با برخورداری از استاندارد IP67 مقاوم در برابر آب به شمار می رود و قابلیت هایی همچون GPS، سنسور تشخیص ضربان قلب، و سنسور تشخیص حرکت را با خود به همراه می آورد.

نکته ای که Gear S را نسبت به سایر پوشیدنی های سامسونگ متمایز می کند، ارتباط 3G مستقل آن است. این ساعت در زیر خود درگاهی برای سیم کارت دارد و از این می تواند بدون نیاز به تلفن همراه، به اینترنت 3G متصل گردد. به کمک این ویژگی ساعت هوشمند سامسونگ می تواند حتی در مواقعی که فاصله برای برقراری ارتباط بلوتوثی کافی نیست، به موبایل شما متصل گردد و اطلاعات را به اشتراک گذارد.

سامسونگ به صورت پیش فرض Gear S را به اپلیکیشن S Health مجهز کرده و برای راهنمای دوندگان نیز از نقشه Nokia Here استفاده نموده است. طبق اعلام سامسونگ این ساعت از ماه اکتبر به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر بیشتری از Gear S را مشاهده نمایید.

Samsung_Gear_S_Blue_Black_1_verge_super_wide-w600Samsung_Gear_S_Blue_Black_2_verge_medium_landscape-w600Samsung_Gear_S_Blue_Black_4_verge_medium_landscape-w600Samsung_Gear_S_Pure_White_3_verge_medium_landscape-w600Samsung_Gear_S_Pure_White_4_verge_medium_landscape-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • abas
    abas | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    فعلا از نظر زيبايي ساعت هوواي از همه سرتره بعد الجي

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    قابل تحسینه ،ولی moto 360 یه چیز دیگس

  • dani
    dani | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    این ساعت یه آنتی گوگله نه تنها تایزن بلکه nokia here

  • فرزاد
    فرزاد | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    ساعت یعنی این ، ولا غیر

  • خشايار
    خشايار | ۶ شهریور ۱۳۹۳

    عكساش يك جوريه كه انگار نمايشگر نداره و يك ساعت معموليه!
    متاسفانه هم سامسونگ هم ال جى فقط روى ظاهرِ نمايشِ ساعت كار كردند و حتما رابط كاربرى چيز زشتى هست كه در هيچ كدام از عكس ها نشان ندادند!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی