ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه جداگانه کینکت از پانزدهم مهرماه و با قیمت ۱۵۰ دلار

مایکروسافت اعلام کرده که برنامه هایی برای عرضه جداگانه سنسور Kinect دارد. قرار است این محصول از هفتم اکتبر (پانزده مهرماه) سال جاری میلادی با قیمت ۱۵۰ دلاری در بازارها عرضه شود. خبر عرضه مجزای ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

مایکروسافت اعلام کرده که برنامه هایی برای عرضه جداگانه سنسور Kinect دارد. قرار است این محصول از هفتم اکتبر (پانزده مهرماه) سال جاری میلادی با قیمت ۱۵۰ دلاری در بازارها عرضه شود.

خبر عرضه مجزای کینکت حدود ۴ ماه پس از اعلام مایکروسافت مبنی بر عرضه پکیج ۳۹۹ دلاری Xbox One بدون کینکت اعلام شده است. پیش از آن قیمت ایکس باکس وان به همراه کینکت ۴۹۹ دلار بود. بنابراین انتظارات از قیمت سنسور کینکت به تنهایی، در حدود ۱۰۰ دلار بود. به هر حال باز هم قیمت این نسخه از کینکت کمتر از سنسور مخصوص ویندوز است که با قیمت ۱۹۹ دلار قرار است وارد بازار شود.

عرضه جداگانه کینکت -همانطور که در وبلاگ رسمی ایکس باکس هم اشاره شده- نشان می دهد مایکروسافت اذعان دارد استفاده از ایکس باکس وان به همراه کینکت، تجربه کاربری فوق العاده متفاوت و البته بهتری را در برخی بازی ها و امکانات چند رسانه ای آن ارائه می کند.

به گفته مایکروسافت میزان فروش ایکس باکس وان در ماه ژوئن و همزمان با عرضه بدون کینکت آن دوبرابر شده، هر چند که این میزان افزایش، رقم قابل ثبتی را در فروش این محصول به جای نگذاشته است.

Xbox_Sensor_F_TransBG_RGB_2013

اگر شما هم از جمله افرادی بوده اید که در یک یا دو ماه گذشته اقدام به خرید ایکس باکس وان بدون کینکت کرده اید، اکنون می توانید با ۱۵۰ دلار به کنسول تان بینایی بخشیده و بازی ها و امکانات تازه ای را روی آن تجربه کنید.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Apple co
    Apple co | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    ببخشید دوستان یه سوال داشتم !!

    کینکت ایکس باکس وان به ایکس باکس ۳۶۰ هم میخوره ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی