ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Star Wars: Commander؛ فرمانده های کهکشان دور

Clash of Clans بازی محبوب شماست یا از آن متنفرید؟ پاسخ این سوال را که در ذهن آماده داشته باشید خیلی سریع می توانید متوجه شوید که آیا از Star Wars: Commander هم خوش تان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

Clash of Clans بازی محبوب شماست یا از آن متنفرید؟ پاسخ این سوال را که در ذهن آماده داشته باشید خیلی سریع می توانید متوجه شوید که آیا از Star Wars: Commander هم خوش تان خواهد آمد یا خیر. در حقیقت این بازی جدید که براساس دنیای استار وارز شکل گرفته شباهت بالایی به Clash of Clans دارد.

در ابتدای بازی یک پایگاه کوچک و تقریبا بی دفاع دارید اما کم کم با بنای ساختمان ها بیشتر، کسب درآمد و استخراج منابع، دیوارچینی و ساخت مهره های دفاعی می توانید تبدیل به یکی از قدرت های کهکشان شوید و برای کسب امتیازات بیشتر به دیگر پایگاه ها حمله کنید.

برای تسریع در کارها می توانید از کریستال استفاده کنید. کریستال ها در واقع نقش جم (Gem) های Clash of Clans را دارند و در طول بازی نادر اند. اگرچه در صورت تمایل، می توانید با پرداخت دلار کریستال های بیشتر کسب کنید. Commander به رایگان منتشر شده اما از طریق پرداخت های درون برنامه ای کسب درآمد می کند.

استار وارز جدیدی که فعلا برای سیستم عامل iOS منتشر شده و چند هفته دیگر مهمان اندرویدی ها خواهد بود، عنوانی نیست که بخواهد رقابتی جدی با Clash of Clans ایجاد کند، اما محض تنوع و سفر به دنیای جنگ ستاره ای می تواند مناسب باشد. اگر طرفدار سری هستید که به هیچ عنوان این بازی رایگان را از دست ندهید.

Star Wars: Commander

Star Wars: Commander

سازنده: LucasArts قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 56.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • علی اصغر افتخاری
    علی اصغر افتخاری | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    بازی آنلاین خر است...
    منو که از همه چی انداخته.. هم پروژه هایی که دستمه مونده هم فک کنم کم کم از محل کارم هم اخراج شم !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی