ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ZenWatch ارزان ترین ساعت هوشمند بازار خواهد بود

در حالی که LG و Samsung روز گذشته ساعت های هوشمند جدید خود را پیش از فرا رسیدن نمایشگاه IFA معرفی کردند (G Watch R و Gear S)، به نظر می رسد که ایسوس با ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

در حالی که LG و Samsung روز گذشته ساعت های هوشمند جدید خود را پیش از فرا رسیدن نمایشگاه IFA معرفی کردند (G Watch R و Gear S)، به نظر می رسد که ایسوس با حوصله بسیار منتظر مراسم سوم سپتامبر خود است.

با این وجود دیروز جری شن، مدیرعامل ایسوس، طی سخنانی برخی از موارد مربوط به ساعت هوشمند این شرکت را تایید کرد. اولین موردی که توسط جری شن بیان شد، قیمت ارزان این ساعت بود. به گفته مدیر عامل ایسوس، ZenWatch قطعا قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار خواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان از قیمت ۹۹ دلاری برای این ساعت مجهز به Android Wear خبر می دهند، اما به نظر می رسد ۱۴۹ دلار قیمت معقول تری باشد. به هر ترتیب این ساعت بی شک ارزان ترین ساعت هوشمندی خواهد بود که کاربران در حال حاضر می توانند در بازار پیدا کنند.

جری شن همچنین پشتیبانی از فرمان های صوتی را نیز در ZenWatch تایید کرد و اعلام نمود که این قابلیت تنها برای زبان انگلیسی فعال خواهد بود. پیش از این شایعاتی شنیده می شد که ساعت هوشمند ایسوس از فرمان های حرکتی نیز پشتیبانی خواهد کرد، اما این مورد هنوز توسط کسی تایید نشده است.

بر اساس ویدیو کوتاهی که ایسوس از ZenWatch منتشر کرده، به نظر می رسد که این محصول همچون Gear S سامسونگ از صفحه نمایشی منحنی برخوردار خواهد بود. در ادامه می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/ASUS ZenWatch - Teaser video.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • حاج عباس
    حاج عباس | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عامری راست مگه

  • TechLover
    TechLover | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    البته از حق نگذریم ایسوس لپتاپ های بسیار با کیفیتی تولید میکنه. اگه کیفیت ساعت بالا باشه و قیمت هم پایین، خیلی خوب میشه. تازه سامسونگ و سایر سازنده ها هم مجبور میشن قیمت رو بیارن پایین.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    فکر کنم پس فردا بقال سر،محلمون بگه عامر نگاه کن ساعت هوشمند ساختم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی