ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس، نام نویسنده ها دیگر در نتایج جستجوی گوگل دیده نمی شود

حدود سه سال پیش گوگل با ارائه امکانی تحت عنوان Google Authorship به سایت های تولید محتوا و نویسندگان آنها اجازه می داد با اتصال پروفایل گوگل پلاس نویسندگان به حساب کاربری شان، آواتار و ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۲

حدود سه سال پیش گوگل با ارائه امکانی تحت عنوان Google Authorship به سایت های تولید محتوا و نویسندگان آنها اجازه می داد با اتصال پروفایل گوگل پلاس نویسندگان به حساب کاربری شان، آواتار و پروفایل گوگل پلاس آنها را در نتایج جستجو نمایش دهند. بدین ترتیب در صورتی که کاربران مطلبی مرتبط را در گوگل جستجو می کردند، در زیر مطالب یافته شده از سایت هایی که از این قابلیت بهره می بردند، نام نویسنده و تصویر او را نیز می دیدند.

اما گوگل اعلام کرده که این امکان از این پس متوقف خواهد شد. پیش از این و در ماه ژوئن گوگل اعلام کرد که در حال یکدست کردن نمایش نتایج جستجو در موبایل و کامپیوترهاست و بخشی که تصویر نویسندگان را نمایش می دهد فضای زیادی اشغال می کند. اما به گفته John Mueller از Google Webmaster Tools، از این پس حتی نام نویسندگان نیز از نتایج جستجو حذف می شود. دلیل این مساله عدم استفاده کافی و صحیح از این قابلیت اعلام شده است.

tim-google-highlight-2011-06-28-600

بر اساس نوشته ای که در بلاگ Seach Engine Land منتشر شده، در ۱۵۰ رسانه که ۵۰۰ نویسنده داشته اند، تنها ۱۵۱ نویسنده اقدام به استفاده و تنظیمات صحیح در بخش Authorship کرده اند. ایراد در تنظیمات صحیح منجر به بروز مشکل در لینک های نویسندگان به صفحات گوگل پلاس شان میشده است.

البته اگر شما هنوز علاقمندید که به همراه مطالبتان در نتایج جستجو تصویرتان نیز به نمایش در آید، بد نیست بدانید گوگل این قابلیت را کماکان برای نوشته های گوگل پلاس و افرادی که در حلقه های شما هستند برقرار نگه داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • zapi
    zapi | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    به نظر من که خوب بود این ویژگیش!
    البته خود گوگل بهتر میدونه :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی