ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایش مقاومت X5 ضدگلوله‌ی BMW در نمایشگاه بین المللی خودرو در مسکو

شرکت خودروسازی BMW در هفته جاری و در نمایشگاه بین المللی خودرو در مسکو از نمونه ضد گلوله ای از X5 با نام X5 Security Plus SUV پرده برداشت. BMW در این نمایشگاه میزان مقاومت ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

شرکت خودروسازی BMW در هفته جاری و در نمایشگاه بین المللی خودرو در مسکو از نمونه ضد گلوله ای از X5 با نام X5 Security Plus SUV پرده برداشت. BMW در این نمایشگاه میزان مقاومت آن در مقابل مسلسل و رگبار را نمایش داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از BMW، سطح امنیتی SUV در برابر جرائم سازماندهی شده، آدم ربایی و حملات شدید تدوین و تولید خودروها لحاظ شده است.

درX5 Security Plus نیز بالاترین سطح امنیتی برای سرنشینان تامین می شود. در این سطح بدنه و پنجره های اتومبیل در برابر گلوله مقاوم است. سطح امنیتی از گواهی ای تحت عنوان VR6-Level بهره می برد که امنیت شیشه ها در برابر گلوله را تضمین می کند.

bmw-x5-security-plus-1 در X5 Security Plus بالاترین میزان بازدهی در برابر خطرات امنیتی نیز از سوی BMW بررسی و تضمین شده است؛ چرا که تضمین مقاومت بدنه و شیشه ها در برابر گلوله باعث افزایش چشمگیر وزن خودرو می شود. موتور ۸ سیلندر X5 با ۴۵۰ اسب بخار قدرت، و استفاده از تکنیک های هوشمند برای انتقال نیرو بین چرخ ها و تعادل کافی خودرو از جمله این موارد است که در X5 Security Plus لحاظ می شود.

در ادامه شما را به تماشای به ویدئویی از سال ۲۰۱۰ دعوت می کنیم که در آن BMW به توضیح امکانات اختصاصی در اتومبیل های تولیدی ضد گلوله و مخصوص شرایط امنیتی پرداخته است. در این ویدئو علاوه بر بازتوضیح این سطح های امنیتی، اشاره می شود که امنیت سرنشینان ترکیبی از مقاومت خودرو و مهارت راننده است، بنابراین BMW بخش آموزش راننده ها برای گریز از شرایط سخت را نیز در چک لیست های امنیتی اش قرار داده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/BMW High Security Vehicles..mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    تو این ویدئو که اصلا به این تیر نزدند. راستی لنز چراغش رو دقت کردید؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی